Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Warszawa: Budowa i przebudowa oświetlenia ulic gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Generała Józefa Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie - etap I - roboty uzupełniające postępowanie znak 9/ZP/12
Numer ogłoszenia: 43723 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592 , strona internetowa www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa oświetlenia ulic gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Generała Józefa Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie - etap I - roboty uzupełniające postępowanie znak 9/ZP/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa oświetlenia ulic gminnych - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Generała Józefa Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie etap I - roboty uzupełniające postępowanie znak /ZP/12. Wykonanie prac budowlanych z zakresu odtworzenia nawierzchni chodników w rejonie pasa drogi publicznej Jana Kazimierza po wykonanych robotach ziemnych z zakresu projektu budowlano - wykonawczego budowy energooszczędnego oświetlenia na ulicy gen. J. Sowińskiego od ul. Wolskiej do ul. Grodziskiej wraz z ul. Grodziską w Warszawie - Etap 1 inwestycji. Prace będą obejmować: odtworzenie chodników z płyt betonowych ok. 60 m2, wraz z podbudową, wymianą obrzeży oraz krawężników. INFORMACJE OGÓLNE: Ulica Jana Kazimierza jest lokalną drogą publiczną. Na przekrój ulicy składa się jezdnia o zmieniającej się szerokości od 8,5 do 6,0 m z chodnikiem o szerokości od 1,7 do 3,0 m Obszar inwestycji obejmuje działki ewidencyjne o numerach 18/1 w obrębie 6-05-02 oraz działki ewidencyjne o numerach 27/1 w obrębie 6-05-03. Działki są własnością Skarbu Państwa we władaniu Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Chmielnej 120 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące branże: - Drogową - roboty budowlane: mechaniczne rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych, ułożenie chodników z płyt chodnikowych na podsypce. Przedmiot umowy należy realizować na podstawie: - Projektu budowlano wykonawczego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie, opracowanie BPRW S.A. - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowy energooszczędnego oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie -Opinii Nr 2996/2010 z dn. 23.08.2010 r. Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Sieci Uzbrojenia Terenu Urzędu m. st. Warszawy wraz z załącznikiem graficznym - oryginał odpisu, - Uzgodnienia konstrukcji dla odtworzenia nawierzchni po robotach oświetleniowych w ulicach Wolskiej, Sowińskiego i Jana Kazimierza, wg pisma znak ZDM-ZUWD/G-MMW-0717-189-2-11 z dnia 01.06.2011 r. oraz pisma znak ZDM-ZUWD/G-MMW-0717-404-2-11 z dnia 20.10.2011 r. - Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas budowy oświetlenia ulicy gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie. W kosztach ogólnych należy ująć : -wykonanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; - koszty ustawienia urządzeń zabezpieczających teren wykonywania robót, - koszty informacji (ogłoszeń) użytkowników pasa drogowego i terenów przyległych o realizacji robót i terminach zajęcia pasa drogowego; - inne konieczne koszty do niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami, prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających oraz obowiązującymi normami technicznymi; 2. wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; 3. usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę; 4. złożenie w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej oświadczenia kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną, protokoły wykonania i odbioru technicznego dotyczące robót wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki badań zagęszczenia nawierzchni, atesty, certyfikaty oraz dopuszczenia do stosowania materiałów w budownictwie. 5. złożenie pisemnej gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy od daty zakończenia robót. Gwarancja Proponuje się ustalenie okresu gwarancji na wykonane prace - nie mniej niż 36 miesięcy od daty odebrania przedmiotu umowy protokołem końcowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy kontynuacji zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 604.369,14 zł. co stanowi równoważność 157.428,79 euro (w tym zamówienie podstawowe 402.912.76 zł. + 50% przewidziane przez zamawiającego zamówienie uzupełniające). Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 28.03.2011r. z firmią JIMMY Jerzy Cichocki Janusz Zandberg Spółka jawna (nr umowy IR-C-WOL/I/1/19-2/2011/333). Wartość realizowanego zamówienia podstawowego wynosi netto - 188.648,60 zł. brutto - 232.037,78 zł. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług będących przedmiotem zamówienia podstawowego firmie JIMMY Jerzy Cichocki Janusz Zandberg Spółka Jawna i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (KOD CPV - 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania). Zamówienie podstawowe udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 04.02.2011 pod numerem ogłoszenia 41167-2011), Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa obecnego zamówienia uzupełniającego wynosi 25.854,85 zł (co stanowi 6,42 % wartości zamówienia podstawowego, jest to pierwsze zamówienie uzupełniające i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
JIMMY Jerzy Cichocki Janusz Zandberg Spółka Jawna, Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- Przebudowa chodnika przy ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Dekabrystów do ul. Polskiego Czerwonego Krzyża.
- Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach.
- Przebudowa chodnika i budowa brakującej ścieżki rowerowej przy ulicy gen. Leopolda Okulickiego między ul. Łódzką a ul. Jerzego Szajnowicza - Iwanowa strona północna
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.