Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Mielec: Roboty budowlane i zmiana programu użytkowego części parteru istniejącego budynku MKS pod potrzeby projektowanego Centrum Zarządzania Dynamiczną Informacją Pasażerską oraz przebudowa części budynku MKS
Numer ogłoszenia: 437280 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o. , ul. Moniuszki 12, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837733, faks 017 5864251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks-mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i zmiana programu użytkowego części parteru istniejącego budynku MKS pod potrzeby projektowanego Centrum Zarządzania Dynamiczną Informacją Pasażerską oraz przebudowa części budynku MKS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części budynku MKS oraz zmianę programu użytkowego części parteru istniejącego w budynku MKS pod potrzeby projektowanego Centrum Zarządzania Dynamiczną Informacją Pasażerską. Zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania szczegółowo określają: 1)Opracowany przez Pracownię Projektowa mgr inż. Danuta Pazdro w Mielcu projekt budowlany pn. Roboty budowlane i zmiana programu użytkowego części parteru istniejącego budynku MKS pod potrzeby projektowanego Centrum Zarządzania Dynamiczną Informacją Pasażerską oraz przebudowa części budynku MKS - stanowiący załącznik do SIWZ 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują kierownikiem budowy, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu, wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę budynków - o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 150 tyś. zł brutto. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 1 SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Formularza Nr 2 SIWZ, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w Formularzu Nr 2 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu, wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę budynków - o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Formularz Nr 3 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje, listy polecające itp.), że roboty wykazane w Formularzu Nr 3 zostały wykonane należycie. 6) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks-mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MKS Sp. z o.o. w Mielcu, 39-300 Mielec ul. Moniuszki 12 (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza SIWZ w wersji drukowanej - 100,00 zł z VAT..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba MKS Sp. z o.o. w Mielcu, 39-300 Mielec ul. Moniuszki 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa II, Działanie 2.1 Infrastruktura Komunikacyjna, Schemat D Transport Publiczny..
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.