To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 43736 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25524 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, zgodnie z wykazem i opisem zawartym w druku formularza cenowego załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części: Część 1 - dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią, Część 2 - dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Profesjonalny samorząd realizowanego w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 3. Miejscem dostawy jest: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Ks. P. Skargi 6, 89-100 Nakło nad Notecią, Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin. 4. Dostawa artykułów biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. 5. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część 2 - dostawa artykułó biurowych w ramach projektu Profesjonalny samorząd realizowanego w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE *COSTA* STANISŁAW TATARZYN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE *COSTA* STANISŁAW TATARZYN
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe COSTA Stanisław Tatarzyn, ul. Lawinowa 12/34, 85-794 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63435,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54501,27
Oferta z najniższą ceną: 53365,82 / Oferta z najwyższą ceną: 54501,27
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Profesjonalny samorząd realizowanego w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11049,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2361,06
Oferta z najniższą ceną: 2361,06 / Oferta z najwyższą ceną: 2914,67
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.