eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynModernizacja systemu rejestracji korespondencji głosowej w garnizonie warmińsko - mazurskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Olsztyn: Modernizacja systemu rejestracji korespondencji głosowej w garnizonie warmińsko - mazurskim
Numer ogłoszenia: 437474 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407300 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu rejestracji korespondencji głosowej w garnizonie warmińsko - mazurskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu rejestracji korespondencji głosowej w garnizonie warmińsko- mazurskim rozumiana jako realizacja następujących zadań: 1)Zadanie 1-Dostawa oprogramowania i sprzętu dla posiadanych przez zamawiającego rejestratorów COMPOLII. 2)Zadanie 2-Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego niezbędnego do modernizacji rejestratorów posiadanych przez Zamawiającego . 2.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 6 miesięcy (od daty produkcji do dnia dostawy do Zamawiającego). 3.Wykonawca dostarczy urządzenia własnym transportem na swój koszt do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 43. 4.Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać niezwłocznie wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 5.Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt był zgodny z Wymaganiami gwarancyjnymi, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż wydajność, jakość i parametry określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia lub części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań. Oferta na poszczególne zadania musi obejmować wszystkie pozycje w tych zadaniach. 10.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.12.00 - Konsole 30.23.71.40 - Płyty główne 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 37.45.33.00 - Dyski 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa oprogramowania i sprzętu dla posiadanych przez Zamawiającego rejestratorów COMPOL II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compol II Sp. z o.o., ul. Palacza 91, 60-273 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148983,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170945,40

  • Oferta z najniższą ceną: 170945,40 / Oferta z najwyższą ceną: 395469,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.