Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Warka: Wykonanie przeszklonego wiatrołapu (w poziomie piwnic) przy Ratuszu Miejskim w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1
Numer ogłoszenia: 437530 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeszklonego wiatrołapu (w poziomie piwnic) przy Ratuszu Miejskim w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeszklonego wiartołapu w konstrukcji aluminiowej w poziomie piwnic o powierzchni użytkowej 5,92m2 po wschodniej części ratusza w Warce. Materiałem i formą nawiązuje do łącznika pomiędzy starą a nową częścią ratusza na 1 piętrze (szyby zastosowane do budowy wiatrołapu muszą być zgodne z rodzajem szyb wykorzystanych na łączniku, tj. piva blue - kolor niebieski, szkło bezpieczne). Przedsionek został zaprojektowany zgodnie z wymaganiami inwestora i będzie zapobiegał nadmiernym stratom ciepła z sali konferencyjnej znajdującej się w piwnicy nowej części ratusza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ: w projekcie technicznym (zał. nr 8), przedmiarze robót (zał. nr 7) i w szczegółowej specyfikacji technicznej (zał. nr 9). Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.), b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy lub rozbudowy budowy użyteczności publicznej z wykorzystaniem konstrukcji aluminiowych o uzyskanej powierzchni zabudowy pomieszczenia co najmniej 6m2 w konstrukcji aluminiowej oraz o wartości przekraczającej 50 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali te roboty w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia c) Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: konstrukcyjno - budowlanej: Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg formuły: - spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązują się przedłożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument może być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. oraz nie kwalifikuje się do wykluczenia z przetargu z powodów wyszczególnionych w art. 24 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wg załącznika nr 3. Należy wykazać co najmniej jedną robotę podobną do przedmiotu zamówienia (wykonaniu budowy lub rozbudowy budowy użyteczności publicznej z wykorzystaniem konstrukcji aluminiowych o uzyskanej powierzchni zabudowy pomieszczenia co najmniej 6m2 w konstrukcji aluminiowej) oraz o wartości przekraczającej 50 000,00 zł i dołączyć kopie dokumentów potwierdzające należyte wykonanie tej roboty, potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. - referencje, faktury, protokoły odbioru itp. c) Życiorys zawodowy kierownika budowy potwierdzający odbytą praktykę zawodową podpisany przez osobę, której on dotyczy; kopię uprawnień, kopie zaświadczenia z izby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, w godz. 8°° - 15°° do dnia 15.01.2010r. - informacja w BIURZE OBSŁUGI..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.