To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Oświęcim: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych
i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim oraz wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta w II półroczu 2013 r
Numer ogłoszenia: 437534 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203159 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim oraz wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta w II półroczu 2013 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia - zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim w II półroczu 2013 r. 1. Wykonawca zobowiązany jest, oprócz prowadzenia zwykłych czynności zimowego utrzymania dróg opisanych w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji do: 1) monitorowania warunków pogodowych, 2) pełnienia całodobowych dyżurów dyspozytorskich i prowadzenia dokumentacji. Pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji musi odpowiadać następującym warunkom: a) zapewnienie dostępności telefonicznej z dyżurnym dyspozytorem, b) wyposażenie każdej jednostki sprzętowej w telefon komórkowy lub radio, c) prowadzenie dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu, obejmującej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, terminarz pracy sprzętu określający rodzaj podjętej akcji w danej dobie, 3) odbywania w razie potrzeby codziennych kontrolnych objazdów dróg z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, odpowiedzialnym za zimowe utrzymanie dróg, 4) składanie meldunków z wykonanych robót drogą internetową na adres: wieslaw.witkowski@um.oswiecim.pl - za dobę poprzednią do godz. 10.00 dnia następnego na odpowiednim formularzu ( zał. nr I.2.e, II.2.f, III.2.f). 5) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres oczyszczania zimowego dróg, parkingów, chodników, schodów został określony w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr: I.2, I.2.a, II.2.b, III.2.c, I.2.d, II.2.d, III.2.d. 3. Częstotliwość wykonywanych usług, o których mowa w załącznikach do specyfikacji służy wyłącznie do obliczenia ceny ofertowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany częstotliwości i zakresu prac wyszczególnionych w poszczególnych załącznikach. Część II zamówienia - bieżące utrzymanie zieleni, wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta Oświęcim w II półroczu 2013 r. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie nasadzeń skupin krzewów okrywowych określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt II. b) wykonanie nasadzeń bylin i traw określonych w załączniku do specyfikacji nr IV pkt. I, c) oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Prace o których mowa wyżej należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą i pielęgnacji terenów zieleni oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisach, normami oraz zasadami wiedzy technicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 03.45.12.00 - Cebulki kwiatowe 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miasto Oświęcim w II półroczu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 355148,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 383839,10
Oferta z najniższą ceną: 383839,10 / Oferta z najwyższą ceną: 383839,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bieżące utrzymanie zieleni, wykonanie nasadzeń krzewów, traw i bylin na terenie miasta Oświęcim w II półroczu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Aamanowicz-Fryc prowadzący działalność gospodarczą pn. Amanowicz-Fryc Iwona Pielęgnacja Terenów Zieleni, ul. Pańska 14, 32-620 Brzeszcze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9722,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9281,20
Oferta z najniższą ceną: 9281,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Wykonanie prac związanych z realizacją 2 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374 i 1255).
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
więcej: Cebulki kwiatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.