To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Kętrzyn: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 437536 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399296 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kętrzyn..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy, w latach 2012-2014. 2. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 3.Zakres zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) otwarcie, likwidacja i prowadzenie rachunków, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; 2) możliwość obrotu między rachunkami za pośrednictwem poleceń przelewu; 3) stopa oprocentowania rachunków będzie zmienna, a jej wysokość będzie określana co miesiąc w wysokości : [średnia stawka WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy-miesiąc ] x [ R ]- niezmienny w okresie realizacji umowy wskaźnik określony przez Wykonawcę w ofercie ; kapitalizacja odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca; 4) realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w tym: - możliwość dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Kętrzyna przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków; - możliwość dokonywanie wpłat zamkniętych na terenie Kętrzyna; 5) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym; - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 13:00 powinny być realizowane w tym samym dniu; 6) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla przewidywanej liczby 10 stanowisk (może ulec zmianie), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, 7) wymagania wobec systemu bankowości elektronicznej : - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie z możliwością wydruku wyciągów bankowych, - pełna informacja o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, z możliwością ich drukowania, - system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, - system w wersji on-line; 8) wydawanie blankietów czekowych; 9) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku; 10) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu krótkoterminowego do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej, lecz nie więcej niż do kwoty 800 000,- PLN (osiemset tysięcy zł), na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego; szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową., - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana wg zmiennej stopy procentowej równej: [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M; oprocentowanie kredytu w danym miesiącu będzie równe : [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedniego ; - za każdorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Bank pobiera jednorazową prowizję w wysokości określonej w ofercie, - odsetki będą naliczane za każdy dzień, od wykorzystanej kwoty kredytu i będą pobierane z rachunku bieżącego Gminy raz w miesiącu, 11) jednostki organizacyjne Gminy będą miały prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi zgodnie z niniejszą SIWZ i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym; 12) Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w niniejszej SIWZ i ofercie Banku; 13) dane opisujące wielkość zamówienia : ilości rachunków i przeprowadzanych operacji oraz stan środków na rachunkach wskazane w tabeli (SIWZ) stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty; w trakcie realizacji zamówienia wielkości te mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji finansowej; 4. Kody CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne 5. Wykonawca przygotuje wzór umowy spełniający wymagania SIWZ i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123600,00
Oferta z najniższą ceną: 123600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi - postępowanie II
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1980N Krelikiejmy-Skandawa-Frączkowo-Kotki
- Świadczenie usług tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) i pisemnych na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.