Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Radłów: Dostawa przyborów szkolnych oraz podręczników w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności-
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 43763 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów , ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782025, faks 14 6782799.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminaradlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Radłów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyborów szkolnych oraz podręczników w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje podział zamówienia na dwie części. Opis poszczególnych części w ust. III B. SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.11.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami pośredniczącymi w ramach Programu, 3) zamawiający zrezygnuje z realizacji wybranej części zamówienia 4) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, a nie była możliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 6) pojawienie się sytuacji nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia wszczęcia postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów, 33-130 Radłów, ul. Szkolna 1, woj. małopolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 08:00, miejsce: W Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów , 33-130 Radłów, ul. Szkolna 1, na dzienniku podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przyborów szkolnych w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych przyborów szkolnych do siedziby zamawiającego. I. Obowiązki Wykonawcy: 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przyborów szkolnych zgodnie ze specyfikacją asortymentową zał. Nr 3 SIWZ Zgodnie z umową 2 Koszty dostarczenia przyborów szkolnych do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zgodnie z umową II. Prawa i obowiązki Zamawiającego: 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych przyborów szkolnych z artykułami wymaganymi Zgodnie z umową 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości oferty, w ciągu trwania umowy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. Zgodnie z umową a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja asortymentowa przyborów szkolnych - załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest złożyć umowę zgodnie z właściwym formularzem cenowym - zał. 4 oraz Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ c) Składając ofertę akceptuje warunki Zamawiającego zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podręczników w ramach projektu -Rozszerzamy wiedzę i umiejętności-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych i nieużywanych podręczników do siedziby zamawiającego. I. Obowiązki Wykonawcy: 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania podręczników do siedziby zamawiającego zgodnie ze specyfikacją asortymentową zał. Nr 3a SIWZ Zgodnie z umową 2 Koszty dostarczenia podręczników do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zgodnie z umową II. Prawa i obowiązki Zamawiającego: 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych podręczników z artykułami wymaganymi Zgodnie z umową 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości oferty, w ciągu trwania umowy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. Zgodnie z umową a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja asortymentowa podręczników - załącznik Nr 3a do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest złożyć umowę zgodnie z właściwym formularzem cenowym - zał. 4a oraz Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ c) Składając ofertę akceptuje warunki Zamawiającego zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.