Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Gdańsk: PN-168/ssam/2009/MAMMOGRAF
Numer ogłoszenia: 437688 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-168/ssam/2009/MAMMOGRAF.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2009 rok) aparatu analogowego do mammografii metodą obrazową wraz z wyposażeniem, zgodnie z parametrami technicznymi i granicznymi opisanymi w Załączniku nr 4A do specyfikacji, w ilości - 1 kpl. określonego w CPV 33.11.13.00-4 i 33.11.16.50-2 - rentgenowskie urządzenia przetwarzające - urządzenia do mammografii; - montaż (w miejscu starego aparatu), uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonego mammografu; - szkolenie wytypowanego personelu Zamawiającego w obsłudze aparatu (maksymalnie 5 osób - 3 lekarzy i 2 techników), w celu nabycia technicznych umiejętności samodzielnego wykonywania badań i obsługi aparatury; Pakiet nr 2 - zakup i dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji nie wcześniej niż 2009 rok) wywoływarki do błon mammograficznych wraz z wyposażeniem, zgodnie z parametrami technicznymi i granicznymi opisanymi w Załączniku nr 4B do specyfikacji, w ilości - 1 kpl. określonego w CPV 33.11.10.00-2 - aparatura rentgenowska, - montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonej wywoływarki; - szkolenie wytypowanego personelu Zamawiającego w obsłudze aparatu (maksymalnie 5 osób - 3 lekarzy i 2 techników), w celu nabycia technicznych umiejętności samodzielnego wykonywania obsługi wywoływarki; 1.1 Dotyczy pakietu nr 1 (mammograf) - zamawiający informuje, że demontaż starego aparatu wykona we własnym zakresie. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę serwisową (ujętą w cenie oferty) dostarczonego: Pakiet nr 1 - aparat do mammografii wraz z wyposażeniem, w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie min. 24 m-cy, wraz z: - wykonaniem przeglądów serwisowych, zgodnie z wymogami producenta, - wykonaniem innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oferowanego urządzenia. Pakiet nr 2 - wywoływarki do błon mammograficznych wraz z wyposażeniem, w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie min. 24 m-cy, wraz z: - wykonaniem przeglądów serwisowych, zgodnie z wymogami producenta, - wykonaniem innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oferowanego urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5600III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełnić oferenci ubiegający się o zamówienie: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w specyfikacji (wraz z załącznikami). 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy i montaże oferowanego przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzających należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300000, oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (druk ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV i VIII. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów po złożeniu oferty jest możliwe, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział III) oraz spełnienia wymogów postawionych przedmiotowi zamówienia do oferty winny być załączone n/wymienione dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług/dostaw objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; c) certyfikaty i dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z zapisem pkt. 4 Rozdz. I specyfikacji; d) wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z zapisem ppkt. 3 pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; e) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy; f) informacja z właściwego banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zgodnie z zapisem ppkt. 4 pkt. 2 Rozdziału III specyfikacji, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wypełniony Załącznik nr 4A i/lub nr 4B - Zestawienie parametrów technicznych i granicznych; h) instrukcja obsługi w języku polskim - oświadczenie, że zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu przekazania urządzenia; i) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu obsługi serwisowej (ujętej w cenie oferty) dostarczonego przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdziału I specyfikacji; j) harmonogram spłat kwoty brutto należności za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisem pkt. 5 Rozdziału I specyfikacji; k) materiały źródłowe w języku polskim (np. DTR, katalogi, foldery) - opisujące oferowany przedmiot zamówienia;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 092 lub www.szpital.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający - aula konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.