Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Oława: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie
Numer ogłoszenia: 437766 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 8 , ul. Iwaszkiewicza 11, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3038014, faks 71 3138010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.olawa.ig.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.zsp.olawa.ig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Słownik Zamówień CPV: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010r. . dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie w następujących asortymentach: Pakiet 1: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze Pakiet 2: 15800000-6 - Garmażerka Pakiet 3 - 15800000- 6 - Wyroby gotowe Pakiet 4 15800000-6 - Pieczywo Pakiet 5 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Pakiet 6 15300000-1 - Owoce, warzywa Pakiet 7 15300000-1 - Ziemniaki Pakiet 8 15300000-1 - Owoce, warzywa - mrożonki Pakiet 9 15300000-1- Owoce, warzywa i podobne produkty Pakiet 10 15300000-1- Owoce i warzywa - przetwory Ilości podane na poszczególne części w załączonych formularzach cenowych będących załącznikami do wzoru oferty są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. a) Wymieniony towar w częściach od 1 do 10 dostarczony przez wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznych i ustaleniami osób zamawiających. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treści SIWZ, spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejsza specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą : (spełnia, nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Rozdziale VI SIWZ ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ: o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-3 ustawy. W przypadku składania ofert wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wskazane w Rozdziale VI pkt. 2b,c SIWZ. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP stanowiącego Załącznik nr 14 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do Formularza ofertowego następujące dokumenty: Formularz cenowy zgodnie z Rozdziałem X pkt. 1 b,c SIWZ ( w przypadku składania ofert wspólnej należy złożyć jeden dokument), Odpowiednie pełnomocnictwa ; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt.1d SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział X pkt.1e SIWZ) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Parafowany wzór umowy stanowiący Złącznik nr 15 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olawa.ig.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Iwaszkiewicza 11 55-200 Oława - sekretariat tel.71 3038014. Osoba do udzielania informacji dotyczących przedmiotu przetargu jest E. Piwek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Iwaszkiewicza 11, Oława..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.58.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Garmażerka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby gotowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywo..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso, i produkty mięsne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce, warzywa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ziemniaki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Owoce, warzywa - mrożonki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Owoce i warzywa - przetwory..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na ta część zamówienia stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.