Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 43776 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Kraków: Remont 15 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 15 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358332
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366918
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
35076836500000, ul.
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31319
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 166 222, faks
126 166 229, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 15 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 15 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):105/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w ilości 15 sztuk w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w podziale na 15 części. Główny kod 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.-kan. i kanalizacyjne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-1 - roboty instalacyjne gazowe 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Kantorowicka 229/3 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Część 2: ul. Kantorowicka 229/6 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 3: ul. Kantorowicka 229/8 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 4: ul. Kantorowicka 229/9 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 5: ul. Kantorowicka 229/10 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 6: ul. Kantorowicka 229/11 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 7: ul. Kantorowicka 229/13 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Część 8: ul. Kantorowicka 229/16 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Część 9: ul. Kantorowicka 229/18 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Część 10: ul. Kantorowicka 229/31 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, Część 11: ul. Kantorowicka 229/32 wg Załącznika nr 20 do SIWZ, Część 12: ul. Kantorowicka 229/35 wg Załącznika nr 21 do SIWZ, Część 13: ul. Kantorowicka 229/39 wg Załącznika nr 22 do SIWZ, Część 14: ul. Kantorowicka 229/41 wg Załącznika nr 23 do SIWZ, Część 15: ul. Kantorowicka 229/45 wg Załącznika nr 24 do SIWZ,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1: ul. Kantorowicka 229/3 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9866.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 8085.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2: ul. Kantorowicka 229/6 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12633.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10221.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3: ul. Kantorowicka 229/8 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12712.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10569.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4: ul. Kantorowicka 229/9 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11277.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10380.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5: ul. Kantorowicka 229/10 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14892.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12580.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część 6: ul. Kantorowicka 229/11 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13371.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10955.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część 7: ul. Kantorowicka 229/13 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20302.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16973.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część 8: ul. Kantorowicka 229/16 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6387.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5390.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część 9: ul. Kantorowicka 229/18 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7910.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7801.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Część 10: ul. Kantorowicka 229/31 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6989.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5957.8 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Część 11: ul. Kantorowicka 229/32 wg Załącznika nr 20 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5951.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5146.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Część 12: ul. Kantorowicka 229/35 wg Załącznika nr 21 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT823.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7078.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Część 13: ul. Kantorowicka 229/39 wg Załącznika nr 22 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5241.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4795.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Część 14: ul. Kantorowicka 229/41 wg Załącznika nr 23 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7694.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6623.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Część 15: ul. Kantorowicka 229/45 wg Załącznika nr 24 do SIWZ, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7630.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6514.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.