Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Warszawa: ZAKRES I
Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
ZAKRES II
Świadczenie usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy na rzecz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Numer ogłoszenia: 437868 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6353289, faks 0-22 8877828.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKRES I Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. ZAKRES II Świadczenie usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy na rzecz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : ZAKRES I Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w terminie od 15 stycznia do 31 grudnia 2010 r. - zgodnie z art. 4 i 8 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 147, poz. 1229 z 2002 r.) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563 z 2006 r.) w nw. obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli: - Warszawa: ul. Świętojerskiej 9, ul. Solec 57, ul. Rzymowskiego 36; - Płock, ul. Gałczyńskiego 26; - Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10A; - Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1; - Siedlce, ul. O. Langego 6; - Radom, ul. Kościuszki 5A; - Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4. Zapoznawanie pracowników z aktualnymi przepisami przeciwpożarowymi - na bieżąco. Kontrolowanie obiektów MSCDN - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Dokonywanie przeglądów technicznych podręcznego sprzętu gaśniczego - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Dokonywanie przeglądów technicznych i konserwacji sieci wodociągowych przeciwpożarowych - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Przeprowadzanie prób ciśnieniowych węży ciśnieniowych oraz formalne potwierdzenie tych czynności - na bieżąco. Przeprowadzanie ćwiczeń ewakuacji ludzi z obiektu - zgodnie z wymogami określonymi w przepisach p.poż. (formalne potwierdzenie tych czynności). Przygotowywanie obiektów do prowadzenia akcji ratowniczej. Rozmieszczanie i montaż znaków ewakuacyjnych i ochrony przeciwpożarowej w obiektach - na bieżąco. Opracowywanie i bieżąca aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu. Przeglądy techniczne i konserwacja sieci wodociągowych przeciwpożarowych (formalne potwierdzenie tych czynności). Bieżąca współpraca z organami nadzoru oraz prowadzenie dokumentacji (oryginały dokumentów pozostają w Wydziałach, kopie w segregatorze w siedzibie głównej MSCDN, przy czym za bieżące uzupełnianie kopii dokumentów w tym segregatorze odpowiada przedstawiciel Firmy realizującej usługi. Współpraca z pracownikami MSCDN wyznaczonymi do : a) udzielania pierwszej pomocy, b) wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzeń przeciwpożarowych czy braku elementów wyposażenia niezbędnych z punktu widzenia przepisów p.poż Oferent przekazuje je do naprawy do specjalistycznej firmy lub dokonuje zakupu - na koszt MSCDN, po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z dyrektorem ds. administracyjno-kadrowych (odrębna faktura wystawiona przez firmę specjalistyczną lub hurtownię). ZAKRES II Świadczenie w terminie od 15 stycznia do 31 grudnia 2010 r. [na podstawie art. 23711 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm.)] usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy obejmujących realizację zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.). Przeprowadzanie w MSCDN kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - na bieżąco, ale nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie Głównej MSCDN/ Pracowni Metod i Szkoleń Psychospołecznych. Informowanie Dyrektora ds. Administracyjno-Kadrowych o stwierdzonych w MSCDN zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń - na bieżąco. Sporządzenie i przedstawianie Dyrektorowi ds. Administracyjno-Kadrowych analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w MSCDN zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy - 1 raz w roku. Przedstawianie Dyrektorowi ds. Administracyjno-Kadrowych wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy - na bieżąco. Opracowywanie i aktualizowanie wymaganych przepisami wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz instrukcji szczegółowych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy - na bieżąco. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe - na bieżąco. Współpraca z Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Kadr i Szkoleń w prowadzeniu rejestrów i kompletowaniu dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby - na bieżąco. Prowadzenie dokumentacji wynikającej z wykonywania zadań służby bhp (oryginały dokumentów pozostają w Wydziałach, kopie w segregatorze w siedzibie głównej MSCDN, przy czym za bieżące uzupełnianie kopii dokumentów w tym segregatorze odpowiada przedstawiciel Firmy realizującej usługi). Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - na bieżąco. Opracowywanie i aktualizacja tzw. ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy - oddzielnie dla każdego Wydziału (uniwersalne dla trzech grup zawodowych: nauczycieli, pracowników administracyjnych oraz pracowników obsługi) - na bieżąco. Organizowanie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników - na bieżąco. Współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi przy: a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach, b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy - na bieżąco. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki i higieny pracy oraz ergonomii - na bieżąco. Współpraca z organami nadzoru - na bieżąco. Współpraca z pracownikami MSCDN wyznaczonymi do: a) udzielania pierwszej pomocy, b) wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej 79.41.70.00 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa 80.55.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, 6) spełniają wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz.1058) oraz niniejszą specyfikacją, 7) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wymagane prowadzonym postępowaniem: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy dla Zakresu I - załącznik Nr 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy dla Zakresu II - załącznik Nr 2. 3. Formularz ofertowy - załącznik nr 3. 4. Wzór umowy - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy pzp - załącznik nr 5. 6. Wykaz usług - załącznik nr 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. 8. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. 10. Kopię ubezpieczenia OC w związku z prowadzoną działalnością. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -załącznik nr 6. należy załączyć dokumenty, z których jednoznacznie wynika, iż dana osoba posiada kwalifikacje..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mscdn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
00-236 Warszawa, ul. świętojerska 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. świętojerska 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Szkolenia w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Chełmińskim i jego jednostkach organizacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.