eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poczesna › Budowa Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Poczesnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Poczesna: Budowa Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Poczesnej
Numer ogłoszenia: 437876 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Poczesna , ul. Wolności 2, 42-262 Poczesna, woj. śląskie, tel. 033 3274070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poczesna.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Poczesnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej przy ul. Szkolnej 1 w Poczesnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Cenę należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej. Dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się Wykonawcy z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za kompletność opracowanych przez siebie kosztorysów a tym samym za rzetelność obliczenia ceny oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 150 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych którzy : a) udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 klasy 12.20 lub 12.63 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych oraz jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 25 000 m3 klasy 12.65 według PKOB, b) dysponują w celu wykonania zamówienia osobami posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) potwierdzą przychód netto ze sprzedaży robót kubaturowych z ostatnich dwóch lat c)potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć : oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,- aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego,- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed data publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 klasy 12.20 lub 12.63 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych oraz jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 25 000 m3 klasy 12.65 według PKOB, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników posiadających uprawnienia do kierowania robotami oraz dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień budowlanych, - polisę lub innych dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł -potwierdza dokumentami przychód netto ze sprzedaży robót kubaturowych z ostatnich dwóch lat na kwotę co najmniej 5 mln zł rocznie - potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 5 mln zł- zaakceptowany wzór umowy - kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poczesna.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poczesna ul. Wolnosci 2, 42-262 Poczesna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Poczesna ul. Wolności 2, 42-262 Poczesna pok. 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.