Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Wrocław: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ- PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 437930 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu , ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7822300, 7822397, faks 071 7822405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ- PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ-PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1 - WARZYWA i OWOCE ŚWIEŻE ZADANIE 2 - JAJA ZADANIE 3 - WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE ZADANIE 4 - RYBY ZADANIE 5 - PRZYPRAWY, SOSY I PÓŁPRODUKTY, PRODUKTY SUCHE, SOKI, DŻEMY, PRODUKTY KWASZONE I KONSERWOWE, KAWA, HERBATA, KAKAO ZADANIE 6 MIĘSO CZERWONE, DRÓB, WĘDLINY ZADANIE 7 - NABIAŁ I TŁUSZCZE ZADANIE 8 - MROŻONKI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.11.00.00 - Mięso 15.41.20.00 - Tłuszcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.32.18.00 - Soki skoncentrowane 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, -posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostaw artykułów żywnościowych, będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 3 i 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zmianami/. -w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 2 zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości: a. dla zadania nr 1 - 8 000,00 b. dla zadania nr 2 - 2 000,00 c. dla zadania nr 3 - 2 000,00 d. dla zadania nr 4 - 4 000,00 e. dla zadania nr 5 - 6 000,00 f. dla zadania nr 6 - 10 000,00 g. dla zadania nr 7 - 8 000,00 h. dla zadania nr 8 - 2 000,00 Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna ilość i wartość wykonanych zadań, muszą odpowiadać w/w wartościom i ilościom wymienionych w ppkt a-h. -dołączą dokument/dokumenty /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 2.2 SIWZ zadania zostały wykonane należycie, -dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia tj. środkiem transportu do przewożenia żywności /dotyczy zadania nr 1,2,3,4,6,7,8/ -akceptują warunki zawarte w specyfikacji. -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia*.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ-, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonaca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczy, że dokument ten zostanie złożony w 1 egz. -W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 i 3.2. SIWZ winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1.SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b SIWZ- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 SIWZ są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Zestawienie kosztów zadania -załącznik Nr 2 do SIWZ na wybrane zadanie/a Formularz-asortymentowo-cenowy -Wykaz co najmniej dwóch zamówień- zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ. tj. -Wykaz wykonanych dostaw dla zadania Nr -Dokument /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 3.4 SIWZ zadania zostały wykonane należycie, -Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności /Dz. U. Z 2003r. Nr 21 poz. 179/ /dotyczy zadania nr 5, 6, 10, 11, 12, 13/ - załącznik nr 5 -Zaakceptowany przez podpisanie projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - WARZYWA I OWOCE SWIEŻE - gatunek I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne późne kg 14 800 Ziemniaki jadalnemłode kg 1 800 buraki ćwikłowe kg 1 500 marchew kg 2 600 cebula kg 1 050 fasola szparagowa kg 130 papryka słodka kg 35 pomidory kg 400 ogórki kg 290 sałata szt 600 sałata lodowa szt 110 kapusta biała kg 880 kapusta czerwona kg 220 kapusta pekińska kg 210 kapusta brukselska kg 50 Kapusta włoska szt 155 kalafior szt 120 rzodkiewka pęczek 190 pietruszka kg 1 000 seler kg 850 Korzeń Selera z nacią pęczki 150 por kg 380 natka pietruszki Pęczek 0,03 kg 2 250 Pietruszka z nacią Pęczek 100 koperek zielony Pęczek 0,015 kg 2 350 szczypiorek Pęczek - 10 cebulek 78 czosnek szt 210 pieczarki kg 350 botwina Pęczek - 10 korzeni z liśćmi 350 Brokuł szt 100 kalarepa szt 40 Szpinak kg 20 Szczaw Kg 30 cukinia kg 60 kabaczek kg 60 Rzodkiew biała kg 60 banany kg 250 cytryny kg 18 pomarańcze kg 130 mandarynki kg 130 nektaryna kg 115 brzoskwinie kg 100 grejpfrut kg 175 kiwi kg 156 agrest kg 4 090 rabarbar kg 190 truskawki kg 190 śliwka kg 240 Porzeczka czerwona kg 50 Porzeczka czarna kg 50 wiśnia kg 175 maliny kg 20 jagody kg 60 Susz z owoców kg 3 jabłka świeże kg 2 750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - JAJA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja spożywcze - duże kl. L. Szt 17 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb krojony pszenno-żytni /zwykły/0,5 kg, +- 0,05 kg szt 3050 Chleb pszenny tostowy 0,60 kg szt 25 Bułka kajzerka szt 400 Bułka pszenna -duża 0,05 kg szt 100 Bułka długa typu Weka 250 g +-30g lub równoważne szt 250 Pączki z marmoladą waga min. 0,15 kg szt 1100 Placek drożdżowy z owocami i kruszonką kg 100 Babka piaskowa kg 40 Jabłecznik na cieście kruchym kg 10 Makowiec na cieście drożdżowym kg 10 Orzechowiec kg 10 Sernik tradycyjny, pieczony, z bakaliami na cieście kruchym kg 10 Ciastka kruche- maślane kg 30 Pierniczki /serca/ - nadziewane w czekoladzie kg 3 Groszek ptysiowy kg 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - RYBY- gatunek I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet z mintaja mrożony nieglazurowany lub max 25% glazury kg 470 Filet z dorsza mrożony nieglazurowany lub max 25% glazury kg 145 Filet z morszczukamrożony nieglazurowany lub max 25% glazury kg 120 Śledź po wiejsku kg 25 Śledź Matias kg 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - PRZYPRAWY, SOSY I PÓŁPRODUKTY, PRODUKTY SUCHE, SOKI, DŻEMY, PRODUKTY KWASZONE I KONSERWOWE, KAWA, HERBATA KAKAO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liść laurowy 0,08 kg kg 2,8 Majeranek 0,01 kg kg 2,6 Czosnek granulowany0,02 kg kg 1,5 Przyprawa do potraw, typuVegetaLub równoważne 0,20 k kg 54 Oregano 0,07 g kg 1 Zioła prowansalskie 0,010 kg kg 1 Kminek 0,02 kg kg 1 Ziele angielskie 0.015 kg kg 1,3 Pieprz naturalny mielony 0,020 kg kg 2 Pieprz naturalny ziarnisty kg 8,3 Pieprz ziołowy0,020 kg kg 1,7 Bazylia suszona 0,010 g kg 0,5 Tymianek 0,01 kg kg 0,5 Papryka mielona słodka 0,02 kg kg 0,65 Maggi 1litr litr 106 Przyprawa /do ryb/ 0,02 kg kg 0,5 Przyprawa /do mięsa/ kg kg 1,5 Goździki 0,025 kg kg 0,2 Cynamon 0,02 kg kg 1,1 Marynata do mięs i drobiu w proszku 0,02 kg kg 0,5 Przyprawa do kurczaka 0,02 kg kg 1,1 Sos pieczeniowy ciemny 0,03 kg kg 3,5 Żurek w proszku1 kg kg 12,5 Zupa grzybowa w proszku 1 kg kg 5 Barszcz biały w proszku 1 kg kg 19 Zupa gulaszowa w proszku 1 kg kg 3 Sos pieczarkowy w proszku 1 kg kg 3 Koncentrat buraczany w butelce 0,3 l. Litr 38 Koncentrat pomidorowy 30% 0,2 kg kg 62 Koncentrat pomidorowy 30%0,9 kg kg 135 Ocet spirytusowy 10 % litr 20 Musztarda sarepska, 0,2 kg kg 22 Musztarda chrzanowa, 0,2 kg kg 1 Musztarda Stołowa0,2 kg kg 1,5 Majonez sałatkowy 0,40 kg kg 23 Rodzynki 0,20 kg kg 5 Sok malinowy wysokosłodzony1l /zagęszczony/ litr 20 Sok cytrynowy, typu /Cytrynka/ litr 16 dżem owocowy niskosłodzony0,3 kg kg 15 Jabłka prażone opakowanie:Wiaderko 10 kg kg 4 Herbata expresowa Opakowanie: 100 saszetek Op. 38 Kakao ciemne, opakowanie:0,10 kg kg 1,5 Kawa zbożowa expresowa w saszetkach Opakowanie: 20 saszetek Op. 15 Cukier Biały Kryształ 1 kg kg 1 140 Cukier waniliowy 0,015 kg kg 3,5 Bułka tarta - jasna, drobno mielona 0,5 kg kg 185 Sól jodowana kamienna 1 kg kg 540 Mąka ziemniaczana 1 kg kg 130 Kasza jęczmienna 1 kg kg 244 Mąka tortowa pszennatyp 500, 1 kg kg 800 Mąka pszenna typ 450, 1 kg kg 410 Makaron drobny jajeczny 0,20 kg typu gwiazdki, zacierka kg 35 Makaron średniNitka cięta5-jajeczny 0,5 kg kg 165 Makaron grubyjajeczny 0,5 kgTypu świderki, kokardki, spagetti kg 230 Makaron gruby5-jajecznynitka walcowanatypu /Czaniecki/ 0,5 kg lub równoważny kg 145 Płatki jęczmienne błyskawiczne 0,5 kg kg 25 Płatki owsianeBłyskawiczne 0,5 kg kg 25 Kasza gryczana prażona karton - w woreczkach 4x100g szt 36 Kasza gryczana prażona 0,5 kg kg 150 Kasza kukurydziana 0,5 kg kg 25 Kasza manna zwykła 0,5 kg kg 27 Kasza pęczak kg 26 Kasza jęczmienna karton - w woreczkach 4x100g kg 180 Kisiel z cukrem 1 kg kg 42 Budyń z cukrem 1 kg kg 11 Cukier puder 0,5 kg kg 11 Ryż biały 1 kg kg 415 Ryż biały w woreczkach 4x100g -karton kg 220 Groch łuskany kg 55 Fasola /Jaś/ kg 115 kapusta kwaszona kg 1 050 ogórki kwaszone kg 300 ogórki konserwowe Słoik 1l litr 150 chrzan tarty 0,4 kg kg 75 sałatka z czerwonej kapusty Słoik 1l kg 150 szczaw konserwowy 0,4 kg kg 80 Przecier ogórkowy 0,5 kg kg 50 kukurydza konserwowa 0,4 kg kg 50 Groszek konserwowy 0,4 kg kg 30 Kwasek cytrynowy kg 2 żelatyna kg 0,5 Baranek wielkanocny cukrowy mały szt. 100 Czekolada gorzka 100 gr szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 MIĘSO CZERWONE, DRÓB, WĘDLINY - gatunek I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak świeży kg 1000 Korpusy- porcje rosołowe kg 500 Udka z kurczaka kg 800 Filet z kurczaka kg 350 Żołądki drobiowe kg 56 Wątróbka drobiowa z kurcząt kg 100 Wątróbka z indyka kg 120 Filet z indyka kg 40 Udziec z indyka b/k kg 300 WIEPRZOWE - gatunek I Karczek b/k kg 300 Szynka b/k kg 177 Schab kg 371 Łopatka b/k kg 1 261 Kości wędzone kg 10 Słonina kg 30 Boczek surowy wędzony kg 55 Boczek parzony wędzony kg 50 Żeberka wieprzowe (paski) kg 30 Kości wieprzowe kg 250 Boczek surowy extra kg 132 WOŁOWE - - gatunek I Wołowina pieczeniowa extra kg 39 Antrykot kg 76 WĘDLINY - - gatunek I Kiełbasa biała parzona z mięsa wieprzowego i wołowego, z dodatkiem przypraw, średnio rozdrobnione w osłonce naturalnej, parzona, niewędzonalub równoważne, kg 105 Kiełbasa biesiadna wieprzowo - wołowa, średnio rozdrobniona, wędzona i parzona lub równoważne, kg 98 Kiełbasa żywiecka Kiełbasa wieprzowo-wołowa. Wędzona, parzona, a następnie suszona lub równoważne, kg 33 Kiełbasa domowa wieprzowo-wołowa, parzona z dodatkiem naturalnych przypraw, w osłonce naturalnej lub równoważne, kg 10 Kiełbasa podwawelska wieprzowa średnio rozdrobniona, podsuszana, pieczonalub równoważne, kg 50 Kiełbasa śląska cienka, średnio rozdrobniona, wędzona, parzonalub równoważne, kg 100 Mortadela delikatesowa wędlina drobno rozdrobniona, homogenizowana, parzona.lub równoważne,kg 100 Parówka śniadaniowa cienka kiełbasa homogenizowana z mięsa wieprzowego i wołowego, wędzona, parzonalub równoważne, kg 145 Parówkowa gruba Kiełbasa wieprzowo-wołowa. Drobno rozdrobniona. Poddana procesowi homogenizacji, a następnie wędzona i parzona lub równoważne,kg 30 Pasztet drobiowy Opakowanie: puszka 0,16 kgl ub równoważne,w przypadku zaproponowania kg 20 Pasztetowa drobiowa wędlina podrobowa w osłonce naturalnej. Smak typowy, z wyczuwalnym posmakiem wątroby i dodanych przypraw lub równoważne, kg 10 Salceson z indyka - czysto drobiowy wyrób z udźca indyczego w osłonce barierowej, parzony lub równoważne, kg 10 Szynka konserwowa wyrób parzony, niewędzony, z peklowanych mięśni szynki wieprzowej lub równoważne, kg 5 Szynka gotowana, wędzona, produkowana z selekcjonowanych, najwyższej jakości peklowanych mięśni szynki wieprzowej, formowanych na kształt kulisty lub równoważne,kg 5 Mielonka tyrolska Wędlina średnio rozdrobniona, wieprzowa, blokowalub równoważne, kg 5 Pieczeń rzymska pieczeń wieprzowa, średnio rozdrobniona, parzonalub równoważne, kg 5 Kaszanka gryczana Wędlina podrobowa, parzona, w osłonce naturalnejlub równoważne, kg 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-2, 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - NABIAŁ I TŁUSZCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śmietana 12% 0,45 l litr 465 Śmietana 18 % 0,33 l litr 500 Jogurt owocowy 0,45 l litr 200 Jogurt owocowy 0,20 l litr 275 Jogurt naturalny 0,20 l litr 200 Kefir naturalny 0,20 l litr 1680 Maślanka naturalna 1l 0,2% tłuszczu litr 200 Mleko 2 % w kartonie 1 litr litr 500 Mleko 2% w woreczku litr 1636 Ser biały półtłusty kg 603 Ser żółty typu /Gouda/ kg 5 Ser topiony kremowy 0,10 kg różne smaki kg 21,5 Serek homogenizowanywaniliowy Opakowanie 0,15 kg kg 30 Serek wiejski granulowany 0,15 kg typu /Grani/ kg 20 Margaryna mleczna 0,25 kg kg 412,5 Smalec 0,25 kg kg 26 Olej uniwersalny1 l litr 100 Olej słonecznikowy1 l litr 151 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia0,5 l litr 110 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia1 l litr 270 Masło extra śmietankowe 82% tłuszczu 0,20 kg kg 120 Masło roślinne 0,25 kg kg 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-3, 15.41.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - MROŻONKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchewka kg 110 Kalafior kg 30 Papryka mix kg 35 Fasolka szparagowa kg 110 Truskawka kg 110 Porzeczka czarna kg 100 Śliwka kg 5 Wiśnia kg 35 Szpinak kg 240 Mieszanka jarzynowa 5-SKŁADNIKOWA kg 45 Mieszanka jarzynowa 7-SKŁADNIKOWA kg 50 Mieszanka kompotowa kg 220 Brokuł mrożony kg 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.