eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Grudziądz: Dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego
Numer ogłoszenia: 438114 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego marki New Holland TD 5050 o mocy 95 kM (kolor niebieski) będącego w posiadaniu PZD Grudziądz tj.: 1) przyczepy rolniczej 2-osiowej o ładowności 6 ton o parametrach - wywrót 3-stronny, - burty podwójne, - układ pneumatyczny, - dwuobwodowe hamulce pneumatyczne z automatyczną regulacją siły hamowania, - hamulec ręczny - resory paraboliczne, - klin podporowy, - błotniki na kołach tylnych - elektryczna instalacja oświetleniowa, - zawór automatycznie odcinający hydraulikę przy maksymalnym kącie wywrotu - pomost roboczy, - drabina - zaczep tylny, - koło zapasowe, - uchwyt koła zapasowego, - kosz koła zapasowego, - standardowy rozmiar ogumienia - 11,5/80-15,3, - wysokość platformy ładunkowej - 1,19 m - homologacja 40 km/h, - pożądany kolor niebieski (lub szary) - kompatybilna z ciągnikiem 2) pługa odśnieżającego o zmiennej geometrii o parametrach: - szerokość robocza minimum2800 mm, - ilość pozycji roboczych - 4 (funkcja pracy pługa jednostronnego prawo, lewo; funkcja pracy łyżka; funkcja pracy dziobowa), - płynne ustawienie pługa za pomocą siłowników hydraulicznych, - ilość segmentów lemiesza - 2 szt., - listwy zgarniające - gumowe, - podnoszenie odkładnicy - przedni TUZ, - skręt odkładnicy - hydraulicznie, - sterowanie pługiem za pomocą joystica z możliwością sterowania ręcznego, - kompatybilny z ciągnikiem 3) ładowacza czołowego posiadającego: - elektrohydrauliczny zespół sterujący 3 - sekcyjny (joystick), - wysięgnik kompletny, - wysokość podnoszenia - min. 3,5 m, - udźwig - min. 1700 kg, - łyżka do materiałów sypkich o szerokości min. 2 m, - chwytak palet o nośności min. 1700 kg, - kompatybilny z ciągnikiem 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca był producentem autoryzowanym lub przedstawicielem autoryzowanym producenta oferowanego sprzętu. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (wraz z częściami i podzespołami umożliwiającymi zamontowanie, podłączenie i sterowanie) do siedziby zamawiającego tj. do Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233 własnym transportem i na własny koszt oraz ryzyko w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość oferowanego sprzętu. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 18 miesięcy liczonych od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi operatorskiej dostarczonego sprzętu. 6. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu w okresie gwarancji oraz serwis pogwarancyjny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9, 43.31.31.00-1, 43.25.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum 2 dostawy sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia - oddzielnie dla każdego zadania (wg zał. nr 5 do siwz - w oryginale) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy - oddzielnie dla każdego zadania - podpisany projekt umowy (załączniki nr 6 do siwz) - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest producentem autoryzowanym bądź przedstawicielem autoryzowanym producenta oferowanego sprzętu - karty katalogowe bądź inne dokumenty umożliwiające weryfikację proponowanego sprzętu pod względem posiadania wymaganych parametrów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących okolicznościach : - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa przyczepy rolniczej 2-osiowej o ładowności 6 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry: - wywrót 3-stronny, - burty podwójne, - układ pneumatyczny, - dwuobwodowe hamulce pneumatyczne z automatyczną regulacją siły hamowania, - hamulec ręczny - resory paraboliczne, - klin podporowy, - błotniki na kołach tylnych - elektryczna instalacja oświetleniowa, - zawór automatycznie odcinający hydraulikę przy maksymalnym kącie wywrotu - pomost roboczy, - drabina - zaczep tylny, - koło zapasowe, - uchwyt koła zapasowego, - kosz koła zapasowego, - standardowy rozmiar ogumienia - 11,5/80-15,3, - wysokość platformy ładunkowej - 1,19 m - homologacja 40 km/h, - pożądany kolor niebieski (lub szary) - kompatybilna z ciągnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa pługa odśnieżającego o zmiennej geometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry: - szerokość robocza minimum2800 mm, - ilość pozycji roboczych - 4 (funkcja pracy pługa jednostronnego prawo, lewo; funkcja pracy łyżka; funkcja pracy dziobowa), - płynne ustawienie pługa za pomocą siłowników hydraulicznych, - ilość segmentów lemiesza - 2 szt., - listwy zgarniające - gumowe, - podnoszenie odkładnicy - przedni TUZ, - skręt odkładnicy - hydraulicznie, - sterowanie pługiem za pomocą joystica z możliwością sterowania ręcznego, - kompatybilny z ciągnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa ładowacza czołowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry: - elektrohydrauliczny zespół sterujący 3 - sekcyjny (joystick), - wysięgnik kompletny, - wysokość podnoszenia - min. 3,5 m, - udźwig - min. 1700 kg, - łyżka do materiałów sypkich o szerokości min. 2 m, - chwytak palet o nośności min. 1700 kg, - kompatybilny z ciągnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.25.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.