eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard"Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Danowie"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43814

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogard: "Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Danowie" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowogard, do kontaktów: Kazimerz Dekański, ul. Radosława 11, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0913920640, fax 0913920982, e-mail: nowogard@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowogard, Kazimierz Dekański, ul. Radosława 11, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0913920640, fax 0913920640, e-mail: nowogard@szczecin.lasy.gov.pl, www.szczecin.lasy.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowogard, Jan Masłowski, ul. Radosława 11, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0913920640, fax 0913920982, e-mail: nowogard@szczecin.lasy.gov.pl, www.szczecin.lasy.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna; Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Danowie". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Danowo - szkółka leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: jest: Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Danowie na działce oznaczonej Nr 394, 395 i 399/2 w obrębie geodezyjnym Danowo, powiat goleniowski, województwo zachodniopomorskie, polegającej na: 1. Wykonanie ujęcia wody wraz z rurociągiem z rur PE fi 110 o długości 495 m. 2. Wykonanie zbiorników retencyjnych V1=505 m sześc. i V2=505 m sześc. 3. Budowa budynku pompowni o kubaturze 70 m sześc. i ujęcia II stopnia wraz z montażem pomp i instalacji technologicznej. 4. Wykonanie sieci technologicznej deszczowni z rur PE fi 160 o długości 245 m, fi 110 o długości 1241 m, fi 75 o długości 4985 m wraz z montażem, zraszaczy, elektrozaworów, osprzętu. 5. Wykonanie zasilania i sterowania elektrycznego wraz z okablowaniem o długości 3142 m wraz dostarczeniem falowników, sterowników i oprogramowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2. kosztorys ofertowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia, 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ich posiadania wynika z przedłożonych dokumentów, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. oświadczenie wykonawcy, że spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, na druku wg wzoru - załącznik nr 2 do siwz, 6. wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót, na druku wg wzoru - załącznik nr 3 do siwz i potwierdzonych referencjami, 7. wykaz sprzętu, maszyn i urządzeń, którymi wykonawca dysponuje i zamierza przeznaczyć do realizacji zamówienia na druku wg wzoru - załącznik nr 4 do siwz, 8. wykaz osób zatrudnionych przez wykonawcę i osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz informacje o ich posiadanych uprawnienia na druku wg wzoru - załącznik nr 5 do siwz , 9. wykaz podmiotów, którym wykonawca zamierza powierzyć realizację zamówienia oraz osób przewidzianych ze strony podwykonawcy do realizacji zamówienia na druku wg wzoru - załącznik nr 6 do siwz, 10. informację banku, w którym posiada rachunek, o posiadanych środkach i zdolności kredytowej 11. polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, 12. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w . 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w . 24 ust. 1 pkt. 9, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawcza nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16. dowód wniesienia wadium - poświadczona kserokopia dokumentu. 17. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, a dokumenty w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem. 18. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa dokumenty zgodne z prawem kraju w, którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa deszczowni szkółki leśnej w Daniowe na działce oznaczonej Nr 394, 395 i 399/2 w obrębie geodezyjnym Danowo, powiat goleniowski, województwo zachodniopomorskie. 1. Wykonanie czerpni i instalacji ujęcia wody I stopnia, montaż pompy zanurzeniowej oraz rurociągu przesyłowego wody z rur PE fi 110 o długości 495 m. 2. Wykonanie naziemnych zbiorników retencyjnych o pojemności V1=505 m sześc/ i V2=505 m sześc. wraz z rurociągami ssawnymi. 3. Budowa budynku pompowni o kubaturze 70 m sześc. w tym instalacji ujęcia wody II stopnia wraz z montażem pomp i filtrów dyskowych oraz instalacji technologicznej. 4. Wykonanie sieci technologicznej deszczowni z rur PE fi 160 o długości 245 m, fi 110 o długości 1241 m, fi 75 o długości 4985 m wraz z przeciskiem pod drogą montażem, zraszaczy na stojakach, elektrozaworów. 5. Wykonanie sterowania i zasilania wraz z okablowaniem o długości 3142 m wraz dostarczeniem falowników, sterowników i oprogramowania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 18.10.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 14 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia. 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli udokumentuje fakt jej zgłoszenia, rejestracji. Ad.2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, że dysponuje potencjałem techniczny i osobowym do wykonania zamówienia gdy wykaże że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał 2 roboty budowlane o podobnym charakterze - potwierdzone referencjami o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każda, b) dysponuje potencjałem techniczny umożliwiającym wykonanie zamówienia c) dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia tego typu robót lub robót budowlanych bez ograniczeń - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych Ad.3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, gdy wykaże że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 300 000 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 300 000 PLN. Ad.4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 pzp. gdy przedłoży: - oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania z art 24 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzp, - aktualne informacje i zaświadczenia wynikające artykułu z . 24 ust. 1 pkt. 3-9 ustawy pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca składa następujące zaświadczenia, oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. Ad.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedze i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy -w tym okresie i odpowiadających swym rodzajem i charakterem robotom przewidzianym w przedmiocie zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca ich wykonania oraz w załączeniu dokument potwierdzający należyte ich wykonanie - referencje, b) wykaz sprzętu, maszyn i urządzeń, którymi dysponuje i zamierza przeznaczyć do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem ich nazwy, modelu, ilości, roku produkcji, statusu własności - nazwy właściciela, c) wykaz osób zatrudnionych, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z podaniem nazwiska i imienia , rodzaj przewidzianej funkcji w realizacji zamówienia, opis posiadanych uprawnień, Ad.3. W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia , wykonawca składa następujące dokumenty: a) pisemną informację o posiadanych środkach lub zdolności kredytowej z banku lub spółdzielczej kasy oszczendnosciowokredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek wystawiona nie wcześniej jak trzy miesiące przed terminem składania ofert, b) polisę ubezpieczeniowa Ad.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówien publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, ustawy pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9, ustawy pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego w zakresie określonym w art .24 ust.1 pkt. 3 potwierdzającego odpowiednio, że wykonawcza nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż przed upływem 3 miesięcy od terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 3 potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż przed upływem 3 miesięcy od terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art . 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:15, Nadleśnictwo Nowogard w Nowogardzie, ul. Radosława 11, pomieszczenie - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.