eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup 2 samochodów osobowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Częstochowa: Zakup 2 samochodów osobowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 438176 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie , ul. Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, faks 34 3664305 wew. 60, 3664337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 2 samochodów osobowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 sztuk, fabrycznie nowych i nieużywanych ( nie noszących śladów użytkowania ) samochodów osobowych przy nw. wymaganiach: POJAZD NR 1 Samochód osobowy klasy średniej niższej (segment C) 5-miejscowy, Nadwozie typu hatchback 5-drzwiowy Fabrycznie nowy, rok produkcji. 2012 Kolor nadwozia srebrny metalizowany, lakierowany fabrycznie Długość całkowita nie mniejsza niż 4300mm Rozstaw osi nie mniejszy niż 2600mm Silnik benzynowy o pojemności 1,4 - 1,6 Moc maksymalna nie mniejsza niż 90 kW Norma emisji spalin Euro5 Zużycie energii w cyklu mieszanym nie większe niż 2,0 MJ/km Fotel kierowcy z regulacją wysokości Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach Układ ABS z EBD Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy Klimatyzacja Radioodtwarzacz CD Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera czołowe i boczne Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie Centralny zamek Światła do jazdy dziennej Fotel kierowcy z regulacją wysokości Immobiliser Wspomaganie kierownicy Alarm Dywaniki gumowe z przodu i z tyłu Koło zapasowe Dodatkowy komplet opon zimowych Oznakowanie pojazdu na lewych i prawych przednich drzwiach naklejkami o wymiarach ok. 55x25 cm, treść naklejki do ustalenia z Zamawiającym Gwarancja mechaniczna: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów Gwarancja perforacyjna: minimum 96 miesięcy Pakiet ASSISTANCE minimum 36 miesięcy Książka gwarancyjna i instrukcja obsługi w języku polskim Bezpłatny montaż CB RADIO dostarczonego przez Zamawiającego POJAZD NR 2 Samochód typu kombi, 7-miejscowy, z homologacją osobową Fabrycznie nowy, rok prod. 2012 Kolor nadwozia żółty, lakierowany fabrycznie Dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 3490 kg Długość całkowita nie mniejsza niż 5500 mm Wewnętrzna wysokość tylnej przestrzeni osobowej nie mniejsza niż 1700 mm Maksymalna szerokość tylnej przestrzeni osobowej nie mniejsza niż 1700 mm Silnik diesla o pojemności 2,0 - 2,2 Moc maksymalna nie mniejsza niż 90 kW Norma emisji spalin Euro5 Zużycie energii w cyklu mieszanym nie większe niż 2,8 MJ/km 7 miejsc w układzie: pierwszy rząd 1+2, drugi rząd 2, trzeci rząd 2. Wszystkie fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem. Fotele w 2. i 3. rzędzie z regulacją pochylenia oparć. Drzwi boczne przesuwne w tylnej przestrzeni osobowej z prawej i lewej strony, z szybami odsuwanymi Tylne drzwi dwuskrzydłowe, oszklone, z wycieraczkami. Wszystkie szyby w tylnej części osobowej i bagażowej dodatkowo przyciemnione Przestrzeń bagażowa za ostatnim rzędem foteli nie krótsza niż 800 mm mierzona na wysokości dolnej linii szyb Podłoga gumowa antypoślizgowa na całej długości samochodu Tapicerka boków i sufitu Osobna klimatyzacja przedniej i tylnej części osobowej Ogrzewanie postojowe tylnej przestrzeni osobowej niezależne od pracy silnika Układ ABS z EBD Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy Radioodtwarzacz CD Alarm Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy Centralny zamek Światła do jazdy dziennej Immobiliser Na dachu 2 lampy ostrzegawcze LED w kolorze żółtym, zespolone, o długości dostosowanej do szerokości dachu, rozmieszczone po jednej z przodu i z tyłu pojazdu; tylna lampa z możliwością wyświetlania co najmniej 3 komunikatów minimum 9 znaków każdy; sterowanie z kabiny kierowcy Oświetlenie przestrzeni zewnętrznej po bokach samochodu - po 2 reflektory na każdą ze stron, każda strona włączana osobno z wnętrza pojazdu Koło zapasowe Dodatkowy komplet opon zimowych Dywaniki gumowe w kabinie kierowcy Tylna przestrzeń osobowa umożliwiająca pracę biurową podczas postoju samochodu: - fotele w drugim rzędzie zamocowane do podłogi w sposób umożliwiający obracanie ich tyłem do kierunku jazdy bez konieczności demontażu oraz dającym możliwość przesuwania przód-tył w zakresie co najmniej 600;mm - demontowany stół o wymiarach min. 500 mm na min. 800 mm, umieszczany pomiędzy drugim i trzecim rzędem foteli w sposób umożliwiający swobodne dojście z obu stron do 3. rzędu foteli oraz umożliwiający ergonomiczną pracę jednocześnie z drugiego i trzeciego rzędu foteli; - wysokość stołu zapewniająca ergonomię pracy w 2. i 3. rzędzie foteli; - mocowanie stołu do podłogi pomiędzy rzędami foteli umożliwiające szybki demontaż i zamocowanie w przestrzeni bagażowej na czas jazdy w sposób zabezpieczający przed przemieszczaniem; - w tylnej części osobowej 3. rzędzie foteli regał na urządzenia biurowe i dokumenty; wysokość od podłogi do sufitu, szerokość min. 600 mm, głębokość min. 500 mm; 4 półki o konstrukcji uniemożliwiającej zsuwanie przedmiotów podczas jazdy; odległości pomiędzy półkami do ustalenia z Zamawiającym; - oświetlenie jarzeniowe tylnej przestrzeni osobowej - minimum 2 lampy; - instalacja 230V umożliwiająca pracę urządzeń biurowych o łącznej mocy min. 1000W; 3 gniazda w tylnej przestrzeni osobowej umieszczone w bezpośrednim sąsiedztwie regału; - podwójny akumulator z rozdziałem poboru prądu umożliwiającym odpalenie samochodu po wyczerpaniu jednego z akumulatorów na skutek pracy urządzeń biurowych, lub inne rozwiązanie równoważne. Gwarancja mechaniczna: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów Gwarancja perforacyjna: minimum 96 miesięcy Pakiet ASSISTANCE minimum 36 miesięcy Książka gwarancyjna i instrukcja obsługi w języku polskim Oznakowanie pojazdu naklejkami odblaskowymi z napisami na bokach i tyle pojazdu, treść naklejek do ustalenia z Zamawiającym Bezpłatny montaż CB RADIO dostarczonego przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, należy przedłożyć: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW - ART.22 UST.1 USTAWY-PZP - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 1. Inne wymagane dokumenty: 1. OŚWIADCZENIE O PODWYKONAWCACH - Oświadczenie należy wypełnić, podpisać przez osobę uprawniona i w oryginale załączyć do oferty. W przypadku wykonania zamówienia własnymi siłami należy na oświadczeniu umieścić stosowny zapis. Załącznik nr 3; 2. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 4; 3. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ - Załącznik nr 5 . Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty); 4. WZÓR UMOWY - DOSTAWY-Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty); 5. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy; 6. PEŁNOMOCNICTWO Z ART. 23 USTAWY PZP - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - ZUŻYCIE ENERGII - 1
  • 3 - EMISJA DWUTLENKU WĘGLA - 1
  • 4 - EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ: TLENKÓW AZOTU, CZĄSTEK STAŁYCH ORAZ WĘGLOWODORÓW - 1

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl/PRZETARGI.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE Popiełuszki 4/6 42-217 CZĘSTOCHOWA pok. 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.