eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewUsługi związane z utrzymaniem obiektów RDW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Parczew: Usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW
Numer ogłoszenia: 438218 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394540 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem obiektów RDW, tj. : A) sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.): 1) bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie przy ul. 11-ego Listopada 98 - maksymalny zakres zamówienia wynosi 5.600 godzin - ZADANIE NR 1; 2) bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62 - maksymalny zakres zamówienia wynosi 5.600 godzin - ZADANIE NR 2; B) sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21 - ZADANIE NR 3; C) monitorowanie obiektu, tj. budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21- ZADANIE NR 4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.) bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie przy ul. 11-ego Listopada 98.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Panasiuk Firma Handlowo-Usługowa MATI, Kopina 54, 21-210 Milanów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30169,44

  • Oferta z najniższą ceną: 29680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62129,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprawowanie dozoru mienia i bieżące utrzymanie (sprzątanie i sezonowa obsługa pieca c.o.) bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Panasiuk Firma Handlowo-Usługowa MATI, Kopina 54, 21-210 Milanów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30169,44

  • Oferta z najniższą ceną: 29514,24 / Oferta z najwyższą ceną: 61129,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8778,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8487,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12546,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.