To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Rawa Mazowiecka: Dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej
oraz odbiór i złomowanie wykorzystanych tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 438308 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390596 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej oraz odbiór i złomowanie wykorzystanych tablic rejestracyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej w okresie od 02.01.2010r. do 31.12.2012r, spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r., nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz odbiór i zniszczenie wykorzystanych tablic rejestracyjnych . Poniżej podajemy planowaną wielkość zamówienia (dostawy tablic): - tablice samochodowe do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów: / bez motocykli, ciągników rolniczych i motorowerów / a) tablice jednorzędowe - zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki - ogółem 26030 szt. b) tablice dwurzędowe - zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki - ogółem 820 szt. - tablice motocyklowe, ciągnikowe, i motorowerowe: a)tablice motocyklowe i ciągnikowe -zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki-ogółem 1520 szt b) tablice motorowerowe - zwyczajne, tymczasowe oraz wtórniki - ogółem 1300 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania w czasie trwania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia wielkości zamówienia na poszczególne tablice rejestracyjne. Zamówienia opcjonalne nie przekroczą 25% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach w niej określonych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku, gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 1. Zamówione tablice winne być dostarczone do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej, Wydział Komunikacji, Dróg i Transportu. ul. Tomaszowska 8 - nieodpłatnym transportem wykonawcy. 2. Wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez Zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 36 miesięcy na dostarczone tablice rejestracyjne. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tablice rejestracyjne w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia. 5. Czas usunięcia reklamowanych wad od dnia zgłoszenia przez zamawiającego wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. 6. Tablice indywidualne i wtórniki tablic rejestracyjnych należy dostarczyć w ciągu 96 godzin od przesłania zamówienia, w godzinach pracy zamawiającego. 7. Zamawiający dokona płatności za dostarczone partie tablic rejestracyjnych w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury i towaru, przelewem na wskazane przez wykonawcę konto..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 519225.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAMUS ZAKŁAD MECHANICZNY NARZĘDZIA PRECYZYJNE Henryk Adamus
jakie przetargi wygrała firma
ADAMUS ZAKŁAD MECHANICZNY NARZĘDZIA PRECYZYJNE Henryk Adamus
- ADAMUS Zakład Mechaniczny- Narzędzia Precyzyjne inż.Henryk Adamus, ul.Robotnicza 3a, 71-712 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 519225,00
- Oferta z najniższą ceną: 519225,00 oferta z najwyższą ceną: 519225,00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.