To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 37/PN/12 na dostawę środków czystości i produktów do sprzątania oraz maszyny czyszczącej
Numer ogłoszenia: 438318 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368324 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp.z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 37/PN/12 na dostawę środków czystości i produktów do sprzątania oraz maszyny czyszczącej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, produktów do sprzątania oraz maszyny czyszczącej dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. 2.Oferowany w pakiecie II, pozycja 2 preparat winien spełniać wymagania przewidziane ustawą o kosmetykach - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach (Ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach Dz. U. z 2001 r., nr 42, poz. 473 ze zm.) 3.Oferowany w pakiecie I, pozycja 9 preparat winien spełniać wymagania określone ustawą o produktach biobójczych - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym. (Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych. Tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.). 4.Zamawiający w pakiecie I do pozycji od 1 do 4 wymaga dostarczenia, zamontowania i serwisowania bezpłatnie 20 sztuk automatycznego urządzenia dozującego umożliwiającego dozowanie preparatów w opakowaniach 2,5 l typu zamkniętego. 5.Zamawiający w pakiecie I, pozycja 10 wymaga, aby: Wykonawca udzielił pełnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca przeprowadził bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji urządzenia. Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: - kartę gwarancyjną w języku polskim - instrukcję użytkowania w języku polskim - listę czynności konserwacyjnych, które mogą być wykonane przez użytkowania samodzielnie 6.Oferowane w pakiecie I, pozycja 1-9 środki do mycia codziennego jak i do mycia gruntownego powierzchni muszą być kompatybilne (jednej marki). 7.Zamawiający wymaga dostarczenia 40 kopii kart charakterystyki danego preparatu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy (dotyczy pakietu I, pozycja 1-9, pakiet II, pozycja 1,2,17). 8.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić na koszt własny, personel Zamawiającego w zakresie stosowania przedmiotu zamówienia, jeśli jest to konieczne z wykorzystaniem własnych akcesoriów - dotyczy pakietu I, pozycji 1-4,10. 9.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 10.Zamówiony towar - pakiet I, pozycja 1-9, II, III, IV, V winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 11.Zamówiony towar - pakiet I, pozycja 10 winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 12.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 13.Oferowane środki winny spełniać wszystkie wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający oczekuje środków wysokiej jakości, tj. niezawodnych, spełniających bezwzględnie wszystkie funkcje dla których jest przeznaczony.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 39.51.42.00 - Ścierki 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 18.42.40.00 - Rękawice 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80432,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95991,17
Oferta z najniższą ceną: 95991,17 / Oferta z najwyższą ceną: 154881,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI-SEPT Sp. z o.o., ul. Konopnica 159 c, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56831,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69083,01
Oferta z najniższą ceną: 69083,01 / Oferta z najwyższą ceną: 69083,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DABEX KOŁODZIEJ I JĘCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DABEX KOŁODZIEJ I JĘCZMIONKA SP. Z O.O.
- DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207924,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220206,79
Oferta z najniższą ceną: 220206,79 / Oferta z najwyższą ceną: 220206,79
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma LONA Ilona Nowak, ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13226,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12998,13
Oferta z najniższą ceną: 12998,13 / Oferta z najwyższą ceną: 12998,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma LONA Ilona Nowak, ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4127,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4194,93
Oferta z najniższą ceną: 4194,93 / Oferta z najwyższą ceną: 4955,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.