Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Gliwice: Serwis istniejącego informatycznego systemu dyspozytorskiego CPR SWD wspomagającego funkcjonowanie Centrum Ratownictwa Gliwice i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
Numer ogłoszenia: 4383 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Gliwice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis istniejącego informatycznego systemu dyspozytorskiego CPR SWD wspomagającego funkcjonowanie Centrum Ratownictwa Gliwice i Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis oprogramowania aplikacyjnego CPR-SWD i oprogramowania systemowego zainstalowanego na stacjach roboczych i serwerach wymienionych poniżej oraz zgodnie z posiadanymi licencjami. 1. Serwer aplikacji HP - 2 szt., 2. Serwer bazy danych IBM - 2 szt., 3. Serwer klienta TAPI IBM - 1 szt., 4. Stacje robocze dyspozytorów CRG - 10 szt. 5. Stacje robocze kierowników służb - 4 szt. 6. Stacje robocze w punktach wyjazdowych - 11 szt. 7. Stacje robocze w Komisariatach Policji w Gliwicach - 6 szt. Przez usługi serwisowe rozumie się zapewnienie przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia stycznia 2009 roku, skutecznego usuwania awarii oprogramowania aplikacyjnego i systemowego, zapewnienia wydajności systemu oraz koniecznych aktualizacji oprogramowania wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W ramach usług serwisowych oprogramowania aplikacyjnego CPR-SWD Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania funkcjonalności oprogramowania określonej w Informacjach Niezbędnych do Przeprowadzenia Postępowania. W ramach usług serwisowych Wykonawca zobowiązuje się do: A. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przekazania zgłoszenia kategorii A1 (każde uszkodzenie systemu, które uniemożliwia realizację lub prowadzi do nieprawidłowej realizacji jego podstawowych funkcji w zakresie łączności związanej z przyjmowaniem i przekazywaniem zgłoszeń, komunikacji z punktami wyjazdowymi oraz korzystanie z podstawowych funkcji oprogramowania aplikacyjnego) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji odpowiednio przeszkolonego pracownika Wykonawcy nastąpi w czasie poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy; w czasie tej godziny pracownik ten powinien potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dokonać wstępnej diagnozy uszkodzenia, c. podjęcie działań mających na celu przywrócenie podstawowej funkcjonalności działania systemu powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy. B. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu przekazania zgłoszenia kategorii A2 (Kategoria A2 zgłoszeń obejmuje każde uszkodzenie systemu, które uniemożliwia realizację lub prowadzi do nieprawidłowej realizacji jego podstawowych funkcji w zakresie funkcji wspomagających przyjmowanie zgłoszeń oraz wspomagania dobierania odpowiednich sił i środków przez oprogramowanie aplikacyjne, a także każde uszkodzenie Bazy Danych oprogramowania aplikacyjnego) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a) przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b) czas reakcji odpowiednio przeszkolonego pracownika Wykonawcy nastąpi w czasie poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy; w czasie tej godziny pracownik ten powinien potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dokonać wstępnej diagnozy uszkodzenia, c) podjęcie działań mających na celu przywrócenie podstawowej funkcjonalności działania systemu powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych Wykonawcy. C. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przekazania zgłoszenia kategorii B (uszkodzenie systemu, które utrudnia korzystanie z pewnych funkcji Systemu lub spowalnia jego działanie, ale nie powoduje niezgodnego z dokumentacją i przeznaczeniem działania Systemu) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych; a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych. D. Do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu przekazania zgłoszenia kategorii C (usterki wszelkie inne niż usterki w kategorii A lub B, które nie uniemożliwiają Użytkownikowi korzystania z Systemu) do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych: a. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych całodobowo przez cały rok, b. czas reakcji poniżej 1 godziny od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń serwisowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 130261.29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wasko S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 129600.00
- Oferta z najniższą ceną: 129600.00 oferta z najwyższą ceną: 129600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Dostawa dwukanałowego chromatografu gazowego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.