eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góramodernizacja GPZ Nowa Sól "Graniczna" 110/20/15 kV

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43851

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: modernizacja GPZ Nowa Sól "Graniczna" 110/20/15 kV Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: ENEA S.A. ul. F. Nowowiejska 11, 60-967 Poznań Oddział Dystrybucji Zielona Góra, do kontaktów: Jacek Posmyk, ul. Zacisze 15, 65-775 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. +48 68 3281900, fax +48 68 3281701, e-mail: jacek.posmyk@zgora.enea.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.enea.pl Adres profilu nabywcy (URL): http:zamowienia.enea.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Sektor elektroenergetyczny; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja GPZ Nowa Sól "Graniczna" 110/20/15 kV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowa Sól ul. Energetyków, GPZ Nowa Sól "Graniczna" 110/20/15 kV. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji obiektu z uwzględnieniem w szczególności rozdzielni wnętrzowej SN - 20 kV 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z projektem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zaprojektowanie, budowa, modernizacja rozdzielni SN w stacjach 110/SN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających tj. referencji, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.73.00 - Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przesyłowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres i warunki wykonania robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej stacji transformatorowej 110/20/15 kV Graniczna w Nowej Soli. W zakres zadania wchodzi zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji obiektu z uwzględnieniem w szczególności: - rozdzielni wnętrzowej SN - 20 kV, - przyłączeń (zarobienie głowic) do nowej rozdzielni kabli linii odpływowych wg stanu istniejącego (bez ich układania), - powiązań kablowych od izolatorów transformatorów mocy do R 20 kV (linie kablowe z żyłami miedzianymi, o przekroju przystosowanym do mocy 25 MVA transformatorów), - powiązań kablowych BKR i zespołów uziemiających do R 20 kV, - obwodów wtórnych stacji w zakresie rozdzielni SN i niezbędnych powiązań z istniejącą rozdzielnią 110 kV, - urządzeń pomocniczych do obwodów wtórnych (potrzeby własne, sygnalizacje, itd.), - telemechaniki - systemu sterowania i nadzoru stacji, - pełnego zakresu badań pomontażowych urządzeń, - przebudowy pomieszczenia rozdzielni SN (wymiana drzwi, przebudowa instalacji elektrycznej, malowanie, itp.) i dostosowanie do nowych warunków pracy, - warunków realizacji inwestycji (WRI) przy założeniu, ciągłego zasilania odbiorców, - tymczasowych powiązań dla utrzymania ciągłości zasilania odbiorców - wynikających z WRI, - harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, - projektu technicznego wykonawczego i dokumentacji powykonawczej, - wymaganych uzgodnień i zgłoszeń, - szczegółowej instrukcji eksploatacji stacji w wersji tradycyjnej i elektronicznej w zakresie przedmiotu zamówienia, - demontażu urządzeń w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, - przeprowadzenia szkolenia (w dwóch terminach) z zakresu obsługi dla dyspozytorów Zakładowej Dyspozycji Mocy, Rejonowej Dyspozycji Ruchu oraz pracowników pogotowia energetycznego, - przeprowadzenia szkolenia, co najmniej 3 osób w zakresie obsługi systemu nadzoru zabezpieczeń, dostawy następujących części zamiennych: - regulator kompensacji ziemnozwarciowej wg pkt,6,4,7 - 1 szt., - sterownik polowy - po 1 szt. z każdego zastosowanego rodzaju i typu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 17.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) wnieść wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: "za zgodność z oryginałem" (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt l c, e-g) -składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) pkt 1 d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty (%) 90 2. Czas reakcji serwisu (%) 4 3. Czas usunięcia prostej wady (%) 3 4. Czas usunięcia wady skomplikowanej (%) 3 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// zamowienia.enea.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: zamawiający przekaże wykonawcy SIWZ w terminie 5 dni od zwrócenia się wykonawcy z pismenym wnioskiem o jego udostępnienie. Dopuszcza się przesłanie SIWZ do siedziby wykonawcy na jego koszt. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 11:00, 65-775 Zielona Góra ul. Zacisze 28, wejście A, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.