eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Gliwicach, ul. Kozielska 1 - budowa sali sportowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Gliwice: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Gliwicach, ul. Kozielska 1 - budowa sali sportowej
Numer ogłoszenia: 438560 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257442 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Gliwicach, ul. Kozielska 1 - budowa sali sportowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Gliwicach ul. Kozielska 1, na działkach 582,cz dz. 592,540, 1702, 1688, 1689 obręb Nowe Miasto, połączonej łącznikiem do istniejącego budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą, wjazdami, ciągami komunikacyjnymi oraz drogami pożarowymi. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: pow. zabudowy 1922,62 m2, pow. użytkowa 2295,3 m2, pow. całkowita 2690 m2, kubatura 17 875,0 m3,wysokość 11,20 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót (Załącznik Nr 6) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, obejmującą wbudowane materiały urządzenia, oraz wykonawstwo robót, zgodnie z warunkami gwarancji stanowiącymi załącznik do umowy. Wykonawca będzie zobowiązany: 1. w przypadku powołania przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu pełniącego funkcję nadzoru inwestorskiego dla powyższego zadania, Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy, 2. sporządzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy, 3. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej ,dokumentacją projektową, STW i OR, z zachowaniem norm oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi, zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót określonych w umowie z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu, 4. ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy (w tym urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych oraz zapewnienia stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, utrzymania powyższych elementów w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy. Powyższe stanowi koszt Wykonawcy, 5. zapewnienia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego Planu bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przeprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy, w tym odśnieżania dachów wznoszonych obiektów, 6. zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy wraz z pomiarem powykonawczym, naniesienia pomiaru powykonawczego na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, przekazanie do Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej plików komputerowych, umożliwiających uzupełnienie bazy mapy numerycznej oraz przekazanie Zamawiającemu odbitek map wraz z wykonaniem metryki, 7. zapewnienia na własny koszt: dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, 8. zapewnienia na własny koszt obsługi geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, 9. zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego ze strony użytkowników istniejącego uzbrojenia (nadzory branżowe), 10. dokonania niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami i poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych, 11. poinformowania Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich stwierdzeniu dla dokonania ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 12. zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r o odpadach(tekst jednolity. Dz. U. z dnia 2007r nr 39.poz.251,z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001r.Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z dn.2008.nr 25 poz.150 z późn. zmianami) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (kart odpadów), 13. prowadzenie robót, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym prowadzenie monitoringu natężeń hałasu, zanieczyszczeń powietrza i gruntu oraz drgań w trakcie prowadzonych robót, 14. zabezpieczenie dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz projektu, 15. zapewnienie potrzebnego oprzyrządowania, potencjału ludzkiego oraz materiałów wymaganych do zbadania na żądanie zamawiającego jakości robót, wykonanych z materiałów wymaganych do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót, wykonanych z materiałów wykonawcy na terenie budowy, a także zużytych materiałów. Badania, o których mowa powyżej będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt, 16. zawarcia umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy oraz z tytułu szkód, które mogą zaistnieć związku z określonymi zdarzeniami losowymi, zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, 17. umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane oraz do udostępniania danych i informacji wymaganych tą ustawą, 18. dla czasowo przebywających przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - zapewnienie odzieży ochronnej, zgodnie z wymogami BHP (minimum 6 kompletów), 19. wykonanie i uzgodnienie z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu), 20. naprawy na koszt własny wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg, 21. ponoszenia w trakcie realizacji kosztów eksploatacyjnych, związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia, 22. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w trzech egz. papierowych oraz w trzech egz. w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz. U z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: * Projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy). * inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego. * Dziennik budowy, instrukcje techniczne, w tym DTR. * atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). * protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, protokoły odbiorów technicznych. Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza przysięgłego. * przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń (w języku polskim) oraz kartę gwarancyjną dla całego przedmiotu umowy. * dokonania szkolenia przyszłego zarządcy obiektu i Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń. * przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. * w okresie rozruchu i wyposażania obiektu do współpracy z przyszłym Zarządcą obiektu i udostępniania mu poszczególnych pomieszczeń, w celu ich doposażenia i przystosowania do ich przyszłego funkcjonowania. * Komisyjne przekazanie przedmiotu umowy, przy udziale zainteresowanych stron i organów a także pokrycia kosztów z tym związanych. * Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz przeglądzie pogwarancyjnym. * Przeprowadzenie na własny koszt obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń i systemów wynikających z gwarancji ich producentów. * Wykonanie wszystkich czynności, także nie przewidzianych w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. * Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu w terminie umownym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego KARTEL S.A., ul. Przemysłowa 8, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8310296,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9875032,77

  • Oferta z najniższą ceną: 9875032,77 / Oferta z najwyższą ceną: 13653000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.