Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
NR SPRAWY: OIWa - 2800 - 11 /11
Numer ogłoszenia: 438602 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - Oddział w Warszawie, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5261902, faks 022 5261913.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWY: OIWa - 2800 - 11 /11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego: drukarek i kserokopiarek, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Oddziału IPN-KŚZpNP w Warszawie (na adres wskazany w zamówieniu) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ): Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania maksymalnych ilości asortymentu, podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu ww. materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz odebrania zużytych materiałów z przeznaczeniem do utylizacji lub recyklingu i ich utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu znak firmowy producenta i datę ważności. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (od daty dostawy do Zamawiającego). W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 8 w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Produkt równoważny powinien spełniać minimalne wymagania wskazane przez Zamawiającego w tabeli formularza ofertowego zawierającej opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz spełniać normy i standardy jakościowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, iż oferowany materiał eksploatacyjny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca składając ofertę na równoważne tonery bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. Jawna, Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20832,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22900,14
Oferta z najniższą ceną: 22900,14 / Oferta z najwyższą ceną: 23976,39
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnia dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Materiały eksploatacyjne są towarem powszechnie dostępnym, posiadającym znormalizowane standardy jakościowe dotyczące wydajności, czyli w pełni porównywalnym, a jedynym czynnikiem różnicującym oferty jest cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.