Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Bielsk Podlaski: Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2012r.
Numer ogłoszenia: 438608 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg miejskich w 2012 r. . Zadanie I - Remont dróg bitumicznych polegający na: 1) Remoncie cząstkowym nawierzchni dróg bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II dla ruchu KR - 3, na gorąco z recyklera lub otaczarki wraz z zacięciem asfaltu piłą mechaniczną i uprzątnięciem placu budowy - 320 ton; 2) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych typ ciężki- 10 szt.; 3) Regulacji wysokościowej włazów studziennych - 10 szt.; 4)Regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych - 10 szt. Zadanie II - Remont dróg gruntowych polegający na: 1) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 230.000,00 m2, 2) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych, lecz bez zagęszczenia walcem nadając spadki podłużne i poprzeczne, w koronie drogi - 30.000,00 m2, 3) Mechanicznym ścięciu poboczy gruntowych, grunt III kat. gr. warstwy 25 cm wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 5. 000,00 m2 4) Wykonaniu koryta w jezdni gr. III kat. na głębokości 0,3 m wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km- 3.000,00 m2 5) Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni jezdni gruntowej pospółką wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem - 800,00 m3 Zadanie III - Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej polegające na: 1) Czyszczeniu osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500;- 1000 szt 2) Czyszczeniu osadników studzienki rewizyjnej D:1000;- szt.15 3) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 8 szt 4) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych;- szt.3 5) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 5 szt 6) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 4 szt 7) Wykonaniu wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki; - 2 szt. 8) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150; -12,00 m 9) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200; - 10 m 10) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300; - 10 m 11) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 2,0 m; - 1 szt. 12) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 3,0 m; - 1 szt. 13) Czyszczeniu kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO; - 20 godz. 14) Pompowaniu wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km; - 20 godz. 15) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 25 m2 16) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym.50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 17) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostka polbruk gr. 8 cm; wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 10 m2 18) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinki bet. sześciokątnej gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m2 19) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m 20) Przestawieniu krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m 21) Przełożeniu płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - 25 m2 22) Przełożeniu płyty typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem ; - 25 m2 23) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 0,8 m; - 10m 24) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 1,00 m; - 10 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia- wykonawca musi posiadać co najmniej 1. Zadanie I - recykler lub masę asfaltową z otaczarki, - walec statystyczny samojezdny, - piłę do cięcia asfaltu, - zagęszczarkę płytową 2. Zadanie II - równiarkę samojezdną, - walec statystyczny samojezdny, - samochód samowyładowawczy o tonażu co najmniej 10 ton - koparkę o pojemności łyżki co najmniej 0,6 m3 3.Zadanie III - koparko-spycharka o pojemności łyżki 0,15 m3 - samochód samowyładowawczy, - piła do cięcia asfaltu, - zagęszczarka płytowa, - koparka o poj. łyżki 0,6 m3, - samochód specjalistyczny WUKO, - samochód asenizacyjny do pompowania i wywozu wody
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - kierownik - co najmniej 1 osoba- z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej - dla Zadania I i II , kierownik -co najmniej 1 osoba- z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi o specjalności sanitarnej - dla Zadania III.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia - netto + podatek VAT
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.