Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Wrocław: Jednorazowa dostawa -Artykułów biurowych - zadanie1; materiałów eksplatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji - zadanie2; dostawa papieru komputerowego - zadanie 3 na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 8.
Numer ogłoszenia: 438618 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, plac Jana Pawła II 8, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 784 57 53, faks 0-71 784 57 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa -Artykułów biurowych - zadanie1; materiałów eksplatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji - zadanie2; dostawa papieru komputerowego - zadanie 3 na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Jednorazowa dostawa -Artykułów biurowych - zadanie1; materiałów eksplatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji - zadanie2; dostawa papieru komputerowego - zadanie 3 na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.50.00 - Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69711.68 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie 2- dostawa materiałów eksplatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxsów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji - Część materiałów do w/w zadania została zakupiona w ramach Projektu systemowego DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej wspołfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Dostawa materialów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnosląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27523.24
- Oferta z najniższą ceną: 27523.24 oferta z najwyższą ceną: 44167.61
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - dostawa materiałów eksplatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów - Zadanie 2 na potrzeby Dolnosląskiego Ośrodka poltyki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUROVITA Sp. zo.o.,, ul. Stabłowicka 118, 54-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38165,29
- Oferta z najniższą ceną: 38165,29 oferta z najwyższą ceną: 38896,22
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie -3 Dostawa papieru komputerowego na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Jana Pawla II nr 8 (budynek A).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4023.15
- Oferta z najniższą ceną: 4023.15 oferta z najwyższą ceną: 4739.85
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.