eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiUtrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków, terenach niezabudowanych, obszarze Targowiska Miejskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Starogard Gdański: Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków, terenach niezabudowanych, obszarze Targowiska Miejskiego.
Numer ogłoszenia: 438818 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ziemi Kociewskiej Spółka z o.o. , ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5622433, 5625321, faks 58 5625321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków, terenach niezabudowanych, obszarze Targowiska Miejskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenach (ilość m2 terenów utwardzonych, nieutwardzonych, zieleńców, wykazana w załączniku Nr 1.1, 1.2., 1.5.) wokół budynków, terenach niezabudowanych (ilość m2 terenów utwardzonych, nieutwardzonych, zieleńców, lokalizacja wykazana w załączniku Nr 1.3.) oraz na obszarze Targowiska Miejskiego (lokalizacja, ilość m2 terenów utwardzonych i zieleńców, wykazana w załączniku Nr 1.4.) - całość w posiadaniu i zarządzaniu Towarzystwa Budownictwa Społecznego Ziemi Kociewskiej Spółka z o.o., zgodnie z: Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr IX/72/2007 z dnia 25 kwietnia 2007 roku, zmienioną Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr XV/134/2007 z dnia 24 października 2007 r. określonych obszarowo na załącznikach od Nr 2.2. do Nr 2.99. (na mapach zaznaczone kolorem)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.11.13.00 - 90.11.13.00 90.21.00.00 - 90.21.00.00 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na załączniku nr 4 należy wykazać wykonanie (usługa wykonana, zakończona) co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy zrealizowanej na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i opisu. Załącznikiem do wykazu będzie dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Zamawiający będzie rozpatrywał tylko te usługi, dla których zostaną załączone takie dokumenty. Wymagana forma dokumentów: wykaz usług: oryginał na załączonym druku, dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. Uwaga: okres 3 lat należy liczyć wstecz od daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponować własnym lub udostępnionym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Na załączniku nr 6 należy wykazać posiadany, własny, udostępniony lub dzierżawiony sprzęt, który będzie niezbędny do wykonania zamówienia, w tym Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. 1 urządzeniem do odśnieżania mechanicznego i min. 1 urządzeniem do zamiatania mechanicznego. Wymagana forma dokumentu: wykaz narzędzi, sprzętu, transportu - oryginał na załączonym druku, w przypadku dzierżawy lub udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty - Wykonawca załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego na okres wykonania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na załączniku nr 5 przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). Na załączniku nr 5 należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów: wykaz osób i podmiotów: oryginał na załączonym druku, w przypadku wykazania osób którymi Wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykaże składając następujące dokumenty: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym załącznik nr 7) wymagana forma dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający, że usługa wykazana w załączniku nr 4 do SIWZ została wykonana należycie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: wykorzystania całej kwoty umowy w terminie wcześniejszym i wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia i rozwiązania umowy przed upływem terminu jej obowiązywania. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy, określone w umowie, może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, gdy Zamawiający zleci Wykonawcy usługę na mniejszym lub większym obszarze niż zostało to określone w umowie, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia obszaru przeznaczonego do utrzymania porządku i czystości rozliczenie odbywać się będzie przy zastosowaniu ceny jednostkowej za wykonaną usługę (obowiązującej dla obszaru 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5) W przypadku zlecenia usługi na mniejszym obszarze niż zostało określone w umowie Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 4. Warunki zmian: inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie zmian - faktyczna potrzeba wprowadzenia zmian, forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ziemi Kociewskiej Spółka z o.o. Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Traugutta 56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Ziemi Kociewskiej Spółka z o.o. Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Traugutta 56, pokój nr 09.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.