Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Olsztyn: Dostawa sprzętu do pipetowania i aparatury do prac naukowo-badawczych VIII
Numer ogłoszenia: 438868 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pipetowania i aparatury do prac naukowo-badawczych VIII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do pipetowania i aparatury do prac naukowo-badawczych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie zostało podzielone na część 5. Część 1 - Pipeta automatyczna 1-kanałowa - szt. 1 Część 2 - Wytrząsarka o ruchu w 3 wymiarach - szt. 1 Część 3 - Wytrząsarka o ruchu okrężnym GFL 3015 (lub inny model o parametrach nie gorszych niż wymienione w załączniku nr 1) - szt. 1 Część 4 - Wirówka typu Wortex - szt.1; Termoblok - szt. 1; Dewar do przechowywania próbek w LN2 - szt.1 Część 5 - Elektroda kombinowana do pH-metru Hanna Instrument - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca, może zaoferować sprzęt do pipetowania i aparaturę o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w załączonych do oferty materiałach producenta. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu do pipetowania i aparatury bezpośrednio do pokoju laboratorium/pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie. 2. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego sprzęt do pipetowania i aparatura powinny być gotowe do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu do pipetowania i/lub aparatury konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 3. Okres gwarancji na sprzęt do pipetowania i aparaturę znajduje się w załączniku nr 1 do siwz. 4. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis sprzętu do pipetowania i aparatury. 5. Czas naprawy gwarancyjnej, po przekroczeniu którego przedłuża się gwarancję o czas przerwy w eksploatacji - max. 14 dni. Czas naprawy może być wydłużony do 28 dni w przypadku konieczności sprowadzania części zamiennych z zagranicy. 6. Usuwanie wad ujawnionych podczas okresu gwarancji bezpłatnie w terminie 5 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia 7. Liczba napraw gwarancyjnych zobowiązujących dostawcę do wymiany sprzętu (podzespołu) na nowy - max. 3 naprawy. 8. Czas reakcji (przyjęte zgłoszenie-podjęta naprawa) w godzinach - max 24 godz.. 5. W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu do pipetowania i/lub aparatury obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 6. Transport sprzętu do pipetowania i aparatury do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego sprzętu do pipetowania i/lub aparatury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.71.00-8, 38.43.71.20-4, 42.93.11.00-2, 44.61.12.00-3, 31.71.11.40-6, 31.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularze: specyfikacji - załącznik nr 1, oferty - załączniki nr 2, b) wypełnione załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, c)materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych tj. broszury, foldery, instrukcja obsługi itp. Załączone materiały muszą zawierać dane potwierdzające parametry oferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 - specyfikacji. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób aby jasno wynikało jakiej części dotyczą. d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, o ile ofertę składa pełnomocnik e) umowa spółki cywilnej - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1. dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; -zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były wstanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: -niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzenia. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w specyfikacji - załącznik nr 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego; wypełnioną specyfikację na nowy sprzęt (załącznik nr 1) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -pojawieniem się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w specyfikacji - załącznik nr 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji urządzeń nowej generacji lub nowej technologii; wypełnioną specyfikację na nowy sprzęt (załącznik nr 1) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; 3. dla pozostałych zmian: -zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4. nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Zmiany treści umowy, wg. pkt. 1 - 3, pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipeta automatyczna 1-kanałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna 1-kanałowa - szt. 1: Pipeta automatyczna 1 - kanałowa o zmiennej poj. 100 - 1000ul Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytrząsarka o ruchu w 3 wymiarach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka o ruchu w 3 wymiarach - szt. 1: Wielofunkcyjność: ruch obrotowy, posuwisto-zwrotny, drgający Ruch posuwisto-zwrotny w 3 wymiarach: kąt nie mniej niż od 1 do 360° Ruch drgający nie mniej niż od 1 do 5° Stały kąt nachylenia: 7° Orbita do 22 mm Szczegółowy opis umieszczono w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wytrząsarka o ruchu okrężny GFL 3015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka o ruchu okrężny GFL 3015 (lub inny model o parametrach nie gorszych niż wymienione w tabeli)- szt. 1: -Do łagodnego wytrząsania płynów i do intensywnego mieszania -Prędkość wytrząsania: przynajmniej od 20 do 300obr/min. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wirówka typu Wortex; Termoblok; Dewar do przechowywania próbek w LN2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka typu Wortex - szt.1; 1 Zakres prędkości 2800 obr/min 2 Przyspieszenie 5 sek. 3 Praca ciągła < 60 min Termoblok - szt. 1; - Zakres regulacji temperatury +25°C do +120°C - Blok A-103 oferujący możliwość umieszczania różnej ilości próbówek (21x 0,5 ml + 32 x 1,5 ml + 50 x 0,2 ml) Dewar do przechowywania próbek w LN2 - szt.1 1-Objętość LN2-20,7 l 2-Statyczny czas utrzymania ciekłego azotu - 230 dni; 3-Średni czas pracy, zależny od częstotliwości otwierania, max 140 dni 4-Max. prędkość parowania 0,09 l/ dobę 5-Średnica otworu wsadowego: 51 mm Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektroda kombinowana do pH-metru Hanna Instrument.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda kombinowana do pH-metru Hanna Instrument - szt. 1: 1 Odniesienie, pojedyncze Ag/AgCl 2 Złącze: ceramiczna, prosta 3 Elektrolit: KCl 3,5M+AgCl 4 Maximalne ciśnienie 0,1 bara 5 Skala pH 0-13 6 Skala temperatury -5oC do 100oC 7 Końcówka kulista, średnica 9,5 mm 8 Korpus : szkło Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.