eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUtrzymanie szaletów miejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Siedlce: Utrzymanie szaletów miejskich
Numer ogłoszenia: 438886 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231281 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów miejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia p.n. Utrzymanie szaletów miejskich jest: 1. Utrzymanie szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. Armii Krajowej 11. 2. Utrzymanie szaletu miejskiego na terenie rekreacyjnym nad Zalewem. 3. Utrzymanie toalety wolnostojącej przy ul. Józefa Piłsudskiego (Plac Sikorskiego)-1 szt. 4. Utrzymanie toalety wolnostojącej przy ul. Józefa Piłsudskiego 74 - 1 szt. 5. Utrzymanie toalety wolnostojącej przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 32 - 1 szt. 6. Utrzymanie toalety wolnostojącej na terenie nad Zalewem - 1 szt. Termin realizacji zamówienia: 1. Utrzymanie szaletu przy ul. Armii Krajowej 11 - od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. 2. Utrzymanie szaletu nad Zalewem - sezonowo - od 1 maja do 15 października w latach 2010-2012. 3. Utrzymanie toalet wolnostojących: - ul. Józefa Piłsudskiego 74 - od dnia 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r. - ul. Józefa Piłsudskiego (Plac im. Gen. Sikorskiego) - od dnia 1stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. - ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 32-od dnia 1 stycznia 2010 do dnia 31 grudnia 2012 r. 4. Utrzymanie toalety wolnostojącej na terenie nad Zalewem - toaleta ta składa się z dwóch części: - toalety - czynnej sezonowo od dnia 1 kwietnia do 15 października w latach 2010-2012. - pomieszczenia przyległego składającego się z prysznica i przebieralni - czynnego od 15 czerwca do 15 września w latach 2010-2012. Szczegółowe warunki wykonania zadania: 1. Szalet przy ul. Armii Krajowej 11 - godz. otwarcia od 7.00 do 22.00 (rozliczenie za c.o. ze Spółdzielnią Kominiarzy w Siedlcach), 2. Szalet miejski na terenie rekreacyjnym nad Zalewem - godz. otwarcia - od 8.00 do 22.00 (szalet nie jest podłączony do sieci c.o. i elektrycznej). Szalety będą czynne codziennie (również w niedziele i święta). Za korzystanie z szaletów Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie pełnej etatowej obsługi gwarantującej sprawne działanie szaletów, 2) bieżące utrzymywanie szaletów w dobrym stanie sanitarno - porządkowym wraz z zastosowaniem się do zaleceń wydawanych przez Powiatową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną, 3) przestrzeganie warunków wynikających z przepisów sanitarnych, 4) bieżące utrzymanie czystości w szalecie ( w tym między innymi: mycie okien, drzwi - z częstotliwością według potrzeb), 5) drobnych napraw w przypadku uszkodzenia urządzeń sanitarnych, hydraulicznych i elektrycznych, 6) napraw w przypadkach niedrożności kanalizacji, 7) pokrywanie kosztów związanych z utrzymaniem szaletu przy ul. Armii Krajowej w zakresie opłat za centralne ogrzewanie - rozliczenie ze Spółdzielnią Kominiarzy, opłat za wywóz nieczystości z szaletów oraz kosztów za zakup środków czystości, dezynfekujących, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, środków zapachowych), 8) bieżące utrzymanie terenów przyległych do szaletów w następującym zakresie: a) ul. Armii Krajowej - utrzymanie porządku na schodach prowadzących do szaletu (zamiatanie, odgarnianie śniegu), b) szalet nad Zalewem - utrzymanie porządku przy szalecie i w odległości 10 mb. (uprzątanie nieczystości, koszenie trawy wokół szaletu). 3. Utrzymanie toalet wolnostojących: Przy ul. Józefa Piłsudskiego 74 - 1 szt. Przy ul. Józefa Piłsudskiego (przy Placu im. Gen. Sikorskiego) - 1 szt. Przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 32 - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) utrzymanie porządku wewnątrz toalety (mycie ścian, podłogi specjalnymi środkami chemicznymi do konserwacji stali nierdzewnej), b) uzupełnianie mydła w dozowniku, c) uzupełnianie papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, d) wywóz nieczystości z koszy na śmieci w toaletach i uprzątanie nieczystości, e) czyszczenie urządzeń sanitarnych. Wykonywanie powyższych prac będzie odbywało się jeden raz dziennie, również w niedziele i święta. f) mycie i czyszczenie toalety z zewnątrz (w tym mycie i konserwacja powierzchni reklamowych) - z częstotliwością według potrzeb. Toalety wolnostojące posiadają automaty wrzutowe na monety 1 zł. Złotówki z toalet będą stanowiły dochód Wykonawcy. Toalety te są dostępne przez całą dobę. 4. Toaleta wolnostojąca nad Zalewem - czynna w godzinach od 8.00 do 22.00. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) utrzymanie porządku wewnątrz toalety, to jest w części toalety oraz w pomieszczeniach przyległych - prysznicu i szatni (mycie ścian, podłogi - specjalnymi środkami chemicznymi do konserwacji stali nierdzewnej), b) uzupełnianie mydła w dozowniku, c) uzupełnianie papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, d) wywóz nieczystości z koszy na śmieci w toalecie i uprzątanie nieczystości, e) czyszczenie urządzeń sanitarnych, f) dezynfekcja części, w której znajduje się prysznic (według zaleceń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej), Wykonywanie powyższych prac będzie odbywało się jeden raz dziennie, również w niedziele i święta. g) mycie i czyszczenie toalety z zewnątrz - z częstotliwością według potrzeb. Toaleta w obydwu częściach będzie posiadała automaty wrzutowe na monety 1 zł Złotówki z toalet będą stanowiły dochód Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 187950.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, ul. Chrobrego 4/56, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 187950,00
  • Oferta z najniższą ceną: 187950,00 oferta z najwyższą ceną: 755234,57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.