Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Opole: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń w ramach projektu pn.:Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 r.
Numer ogłoszenia: 438932 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń w ramach projektu pn.:Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń w ramach projektu pn.:Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 r. w zakresie: CZĘŚĆ I: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu Informatyzacji działalności organów administracji publicznej (instrukcja kancelaryjna oraz dostęp do informacji publicznej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. CZĘŚĆ II: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: MS Word 2010 oraz MS Excel 2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ. § 16. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej dwie usługi organizacji szkoleń dla minimum 100 uczestników każda (wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. CZĘŚĆ II: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej dwie usługi organizacji szkoleń informatycznych dla minimum 150 uczestników każda (wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje: minimum jedną salą szkoleniową dysponującą 80 miejscami dla słuchaczy, wyposażoną w projektor PC - należy wypełnić Załącznik nr 11 do SIWZ. CZĘŚĆ II: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje: minimum trzema salami szkoleniowymi dla minimum 12 uczestników szkolenia;każda sala wyposażona będzie w interaktywną tablicę; każdemu uczestnikowi szkolenia zostanie przydzielone oddzielne stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu oraz zainstalowanym oprogramowaniem Ms Word 2010 i Ms Excel 2010 należy wypełnić Załącznik nr 12 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. wykwalifikowanym trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 5 szkoleń, z zakresu tematycznego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, dla minimum 50 uczestników każda - należy przedłożyć stosowne zaświadczenie/certyfikat lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje oraz posiadane doświadczenie oraz wypełnić Załącznik nr 13 do SIWZ. CZĘŚĆ II: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykwalifikowanymi trenerami z zakresu MS Word 2010 i MS Excel 2010, posiadającymi przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje andragogiczne i każdy z nich posiada doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu MS Word i/lub Ms Excel trwających łącznie minimum 120 godzin lekcyjnych - należy przedłożyć stosowne zaświadczenie/certyfikat lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje oraz wypełnić Załącznik nr 14 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ). CZĘŚĆ II: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu - Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, II piętro, pokój 224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu - Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, II piętro, pokój 221 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu Informatyzacji działalności organów administracji publicznej (instrukcja kancelaryjna oraz dostęp do informacji publicznej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu Informatyzacji działalności organów administracji publicznej (instrukcja kancelaryjna oraz dostęp do informacji publicznej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: MS Word 2010 oraz MS Excel 2010..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: MS Word 2010 oraz MS Excel 2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego pracowników WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.