eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów anestezjologicznych (DFZP-LS-271-46/2016)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Kraków: Dostawa materiałów anestezjologicznych (DFZP-LS-271-46/2016)
Numer ogłoszenia: 43897 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów anestezjologicznych (DFZP-LS-271-46/2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów anestezjologicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1 - 1 500 zł.; część 2 - 2 200 zł.; część 3 - 8 000 zł.; część 4 - 200 zł.; część 5 - 400 zł.; część 6 - 1 400 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Próbki oferowanych wyrobów w następujących częściach i ilościach: Część 1 poz. 1, poz. 3 - Po 1 sztuce z każdej pozycji; Część 1 poz. 4 - 1 sztuka w rozmiarze 3 oraz 1 sztuka w rozmiarze 4 oraz 1 sztuka w rozmiarze 5; Część 1 poz. 5, poz. 6 - Po 1 sztuce z każdej pozycji w rozmiarze 8; Część 2 poz. 5 - 1 sztuka; Część 3 poz. 1, poz. 14, poz. 22 - Po 1 sztuce z każdej pozycji w rozmiarze 16; Część 3 poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 8, poz. 12, poz. 15, poz. 23, poz. 24, poz. 25, poz. 26 - Po 1 sztuce z każdej pozycji; Część 3 poz. 20 - 1 zestaw

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Innowacyjność dostawy - 2

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje załącznik nr 3 do specyfikacji (wzór umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnica do rurek intubacyjnych - 300 sztuk; 2. Prowadnica do rurek intubacyjnych - 240 sztuk; 3. Prowadnica do trudnych intubacji - 280 sztuk; 4. Rurki ustno-gardłowe Guedela - 3 400 sztuk; 5. Rurka intubacyjna - 5 500 sztuk; 6. Rurka intubacyjna - 1 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski krtaniowe - 60 sztuk; 2. Aparat do szybkiego przetaczania krwi - 60 sztuk; 3. Prowadnik typu Advancer - 60 sztuk; 4. Strzykawka - 60 sztuk; 5. Zestaw do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera - 130 sztuk; 6. Zestaw do przetoczeń - 200 sztuk; 7. Zestaw do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera - 500 sztuk; 8. Zestaw do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera - 800 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych - 13 000 sztuk; 2. Filtr oddechowy - 9 000 sztuk; 3. Filtr oddechowy - 4 600 sztuk; 4. Przedłużacz - łącznik martwa przestrzeń - 3 600 sztuk; 5. Przedłużacz do rurek intubacyjnych - 3 200 sztuk; 6. Przyrząd uniwersalny Flocare - 320 sztuk; 7. Przyrząd uniwersalny Flocare - 2 000 sztuk; 8. Wymiennik ciepła i wilgoci tzw. sztuczny nos - 3 400 sztuk; 9. Zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 1 100 sztuk; 10. Zgłębnik poliuretanowy flocare - 100 sztuk; 11. Zestaw łączników Y - 60 zestaw; 12. Cewniki do tlenoterapii biernej - 12 200 sztuk; 13. Dren tlenowy - 1 800 sztuk; 14. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych - 70 000 sztuk; 15. Kaniula tętnicza - 3 700 sztuk; 16. Kaniula tętnicza - 60 sztuk; 17. Igły do nakłuć lędźwiowych typ Yale - 1 100 sztuk; 18. Igły do nakłuć lędźwiowych typ Yale - 200 sztuk; 19. Kateter do embolektomii - 100 sztuk; 20. Zestaw do pomiaru OCŻ - 1 400 zestawów; 21. Sonda do płukania żołądka - 170 sztuk; 22. Zgłębnik żołądkowy - 3 600 sztuk; 23. Kranik trójdrożny - 11 000 sztuk; 24. Kranik trójdrożny - 1 100 sztuk; 25. Kranik trójdrożny - 26 000 sztuk; 26. Rampa pięciokranikowa do infuzji - 540 sztuk; 27. Rampa trójkranikowa do infuzji - 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda do czasowej stymulacji serca - 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula typu pin - 2 000 sztuk; 2. Przyrząd do transferu leków - 2 000 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren do pompy Infusomat Space-Line - 620 sztuk; 2. Dren do pompy Infusomat - 600 sztuk; 3. Igła do nakłuć lędźwiowych - 1 400 sztuk; 4. Igła do nakłuć lędźwiowych - 160 sztuk; 5. Igła podpajęczynówkowa - 900 sztuk; 6. Przedłużacz drenik do pomp infuzyjnych - 600 sztuk; 7. Zestaw zewnątrzoponowy - 450 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Innowacyjność dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.