To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 43907 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Katowice: Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18705-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
154800000, ul.
ul. 1 Maja
50,
40287
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2577000 w. 7108, 2577108, faks
32 257 74 99,2577108, e-mail
bzp@ue.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ue.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP 002/06019/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę opieki serwisowej w oparciu o polisy serwisowe producenta dla składowych platformy serwerowej. 2. Opieka serwisowa ma obejmować zdalne wsparcie serwisowe, dostęp do aktualnych wersji oprogramowania wraz z możliwością legalnego użytkowania, diagnozę awarii, naprawy w tym realizację wysyłki części zamiennych, zgodnie z zdefiniowanym SLA (dostępność serwisu: 8 godz. / 5 dni w tygodniu; czas naprawy sprzętu: NBD) 3. Platforma serwerowa składa się z następujących składowych: a)Serwera kasetowego Cisco UCS 5108 Blade Server z zainstalowanymi serwerami UCS B200 M3 (B200 M3, 2xE5 2650, 144G RAM 1600Mhz, 2x300G SAS 6G HDD, 1x VIC 1240, 1x VIC 1280) szt. 5; przełączników Cisco Fi 6248 szt. 2; Cisco MDS 9148 szt. 2 b)macierzy EMC VNX5300 c)oprogramowania VMware 4.Ogólne wymagania: oGwarancja sprzętu przez okres minimum 12 miesięcy oparta o serwisy Producenta umożliwiające bezpośrednie zgłaszanie zapytań i usterek do Producenta. oGwarancja musi być oparta o pakiety serwisowe Producenta o SLA nie gorszym niż w są wymagane w SIWZ, przez cały okres trwania polisy oNaprawa w okresie gwarancji na bazie wysyłki sprzętu zamiennego świadczona nieodpłatnie przez Wykonawcę oCzas reakcji na zgłoszenie usterki (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 4 godzin. oUsunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia - gwarantowana dostawa części zamiennych) następnego dnia roboczego, licząc od 9:00 do 17:00 przez 5 dni roboczych. Zgłoszenia dokonane po godz. 14.00 są traktowane jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godz. 9.00. oWykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) oPojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych udostępniony przez Wykonawcę. oMusi być umożliwiona aktualizacja oprogramowania (możliwość legalnego korzystania z nowych wersji oprogramowania) przez cały okres trwania polisy. Jeśli Producent, będący dostarczycielem polisy serwisowej wymaga nieprzerwanego świadczenia serwisu na rozwiązanie, a w momencie realizacji zamówienia taka przerwa w świadczeniu serwisu wystąpiła, to Wykonawca może świadczyć usługę serwisową w okresie 12 miesięcy liczoną od momentu zakończenia poprzedniej usługi. Gwarancja (12 miesięcy) musi być potwierdzona przy odbiorze przedmiotu umowy poświadczeniem Producenta 5. Dodatkowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, jak również w formularzu nr 6 stanowiącym tabelę osób przypisanych do realizacji dodatkowych usług wsparcia realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50312000-5
Dodatkowe kody CPV:
72611000-6,
72319000-4,
72250000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1.TERMIN REALIZACJI: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w celu realizacji opieki serwisowej polis serwisowych dla urządzeń/oprogramowania do 21 dni od daty podpisania umowy. Dla każdej z polis musi być zachowana ciągłość, o ile takiej ciągłości wymaga producent, tj. dniem rozpoczęcia działania dostarczanej w ramach umowy polisy serwisowej jest dzień następujący po dacie wygaśnięcia działania ostatniej polisy producenta, którą objęte było dane urządzenie/oprogramowanie. Opieka serwisowa dla danej składowej ograniczona jest do okresu ważności polisy dla tej składowej. 2. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajdują się w pkt. 11.14. SIWZ. 3. Pozostałe dokumenty, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (należy złożyć w formie oryginału), które Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, według wzoru - Formularz nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 55350,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.