eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdańskiusługa szkoleniowa pn.Kucharz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Starogard Gdański: usługa szkoleniowa pn.: Kucharz
Numer ogłoszenia: 43910 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim , ul. Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622146, 5623539 w. 25, faks 058 5625870.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.starogard.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa pn.: Kucharz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa szkoleniowa pn.: Kucharz dla 8 kobiet długotrwale bezrobotnych - wymiar szkolenia 400 godzin zegarowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie - wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe pn. Kucharz (podać datę - dzień, miesiąc i rok) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym (kierunek: psychologia, tytuł magistra psychologii) - czynnego zawodowo, posiadającego min. 12-miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa w okresie 24 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. (Podać miejsce i okresy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zlecenia, dzieło, prowadzenia własnej działalności gospodarczej w okresie 24 miesięcy przed upływem terminu składania oferty) - do prowadzenia - Warsztatów z psychologii wsparcia oraz pierwszej części modułu - Autoprezentacja, kreowanie swojego wizerunku + tajniki wizażu - (10 godzin zegarowych), Co najmniej 1 stylistę/wizażystę z wykształceniem min. średnim. Dodatkowo osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń związanych z tematyką zajęć dydaktycznych dotyczących wizażu-stylizacji lub staż pracy na stanowisku związanym z wizażem/stylizacją - do prowadzenia zajęć drugiej części modułu - Autoprezentacja, kreowanie swojego wizerunku + tajniki wizażu - (20 godzin zegarowych), Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym na jednym z wybranych kierunków - (prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość, marketing, zarządzanie) do prowadzenia zajęć modułu - Podstawy przedsiębiorczości, Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem min. średnim (posiadającego dyplom mistrzowski w zawodzie KUCHARZ). Dodatkowo musi być to osoba spełniająca warunek - (doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia - co najmniej 2 szkolenia pn. KUCHARZ) - do prowadzenia zajęć teoretycznych modułu zawodowego. Co najmniej 8 opiekunów/instruktorów praktyk (1 opiekun/instruktor dla 1 uczestnika szkolenia) posiadających min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku KUCHARZ (właściciele lub pracownicy restauracji czynni zawodowo) - do prowadzenia zajęć praktycznych modułu zawodowego (praktyka indywidualnie dla każdego uczestnika szkolenia w restauracji). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    program szkolenia, zobowiązania do współpracy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, harmonogramu zajęć, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych, wskazanych w części II SIWZ. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części III SIWZ. Zmiana harmonogramu zajęć może dotyczyć kolejności realizacji poszczególnych modułów-warsztatów szkolenia z wyjątkiem warsztatu z psychologii wsparcia, który musi zostać przeprowadzony jako pierwszy oraz tego, że zajęcia praktyczne odbywają się po zrealizowaniu całości zajęć teoretycznych. Zmiana harmonogramu zajęć może dotyczyć godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, a także liczby godzin prowadzonych w poszczególnym dniu zajęć z zachowaniem max. 8 godzin zegarowych szkolenia dziennie. Zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany programu szkolenia zarówno jeżeli chodzi o jego treść jak i wymiar godzin zegarowych przeznaczonych na realizację modułu-warsztatu. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić zmiany podwykonawców, podmiotów trzecich na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków i wymagań udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca przedkłada oryginały zobowiązań do współpracy lub kopie zobowiązań do współpracy dotyczące każdego z tych podmiotów, które muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Zmiana podwykonawców i podmiotów trzecich nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych, wskazanych w części II SIWZ oraz nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części III SIWZ oraz nie może prowadzić do zmiany ceny zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , 83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa3, pok.14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , 83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa3, pok.31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.2.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. Akademia umiejętności dla Pań.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.