To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Gdańsk: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek, monitorów i UPS-ów
Numer ogłoszenia: 439336 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396920 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek, monitorów i UPS-ów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek, monitorów i UPS-ów: Część I: Urządzenie wielofunkcyjne - format A3 - 1 sztuka. Część II: Drukarka kolorowa - format A3 - 1 sztuka. Drukarka kolorowa - format A4 - 2 sztuki. Drukarka czarno - biała - format A4 - 14 sztuki. Część III: Monitor płaski LCD - 8 sztuk. UPS - 4 sztuki. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres: Część I: minimum 12 miesięcy. Część II: minimum 12 miesięcy. Część III: minimum 12 miesięcy. Czas liczony od daty dostarczenia sprzętu, potwierdzonej protokółem odbioru końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25504.08 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALICO Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 481, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21791,32
- Oferta z najniższą ceną: 21791,32 oferta z najwyższą ceną: 31180,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa monitorów i UPS-ów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALICO Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 481, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3712,76
- Oferta z najniższą ceną: 3712,76 oferta z najwyższą ceną: 4104
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.