eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Szczecin: Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Numer ogłoszenia: 43947 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na trzy części: 1) Część I zamówienia - ul. Długosza 24/18, ul. Krasińskiego 34/5, ul. Szczecińska 23a/3; al. Wyzwolenia 80/10; 2) Część II zamówienia - al. Wyzwolenia 113/4, ul. Zakopiańska 5/37, ul. Kolumba 6a/4; 3) Część III zamówienia - al. Piłsudskiego 19/13. 2. Zakres remontu lokalu: 1) nr 18 w budynku przy ul. Długosza 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 47,46 m2): a) w branży budowlanej - wymiana opaski drzwiowej, wymiana klamek z szyldami, obsadzenie kratek wentylacyjnych, malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, montaż rurociągów z PCV, montaż zlewozmywaka, montaż urządzenie do podgrzewania wody próba szczelności instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 2) nr 5 w budynku przy ul. Krasińskiego 34 (powierzchnia użytkowa lokalu - 19,20 m2): a) w branży budowlanej - rozszalenie i szklenie otworów okiennych lub drzwiowych, dopasowanie skrzydeł okiennych, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, , posadzka z wykładzin z tworzyw sztucznych, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, b) w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, wymiana podejścia z rur PCV, wymiana syfonu umywalkowego, c) w branży elektrycznej - częściowa wymiana osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 3) nr 3 w budynku przy ul. Szczecińskiej 23a (powierzchnia lokalu - 49,64 m2): a) w branży budowlanej - montaż nawietrzaków w oknach, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie podłóg farba olejną lub ftalową, jednokrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, zakorkowanie podejścia wody, wymiana kuchenki gazowej, montaż czujników czadu, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 4) nr 10 w budynku przy al. Wyzwolenia 80 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,89 m2): a) w branży budowlanej - wymiana drzwi wejściowych, wymiana wykładziny PCV w kuchni, obsadzenie kratek wentylacyjnych, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierzy, wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 5) nr 4 w budynku przy al. Wyzwolenia 113 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,06 m2): a) w branży budowlanej - obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie zabudowy/kuchnia, uzupełnienie tynków, wymiana posadzki z tworzyw sztucznych, uzupełnienie stolarki drzwiowej, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecach i trzonach kuchennych, szklenie ram okiennych lub drzwiowych, zamurowanie przebić w ścianach, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana podejścia z rur PCV, wymiana zlewozmywaka, wymiana zaworu czerpalnego, demontaż wanny, próba gazowa, wraz z robotami towarzyszącymi, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektr., 6) nr 37 w budynku przy ul. Zakopiańskiej 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,63 m2): a) w branży budowlanej - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, naprawa podłogi, dopasowanie skrzydeł okiennych i drzwiowych, uzupełnienie tynków, montaż detektora tlenku węgla, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - demontaż brodzika, ustępu z miską fajansową, baterii natryskowej, montaż grzejnika elektrycznego wody, montaż wodomierza, demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych, próba gazowa, 7) nr 6a w budynku przy ul. Kolumba 6a (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,76 m2): a) w branży budowlanej - naprawa i dopasowanie drzwi i okien, montaż nawiewników rozebranie okładziny ściennej - płytki, wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji, montaż listew progowych, zamocowanie lub uzupełnienie listew przyściennych, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - wymiana osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr. 8) nr 13 w budynku przy al. Piłsudskiego 19: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej, wykładzina z PCV, wymiana klamek, wykonanie poziomych przewodów wentylacyjnych dwóch łazienek do przewodów kominowych, wymiana zamków, opinia kominiarska, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, zlewozmywaka, umywalki, ustępu, wanny, baterii, syfonu zlewozmywakowego, montaż wodomierza, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektr. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko na jedną część zamówienia. Wykonawca wypełnia wskazaną pozycję (część na którą składa ofertę) na druku oferty cenowej (załącznik 1) zgodnie z wymaganiami siwz, w pozostałych pozycjach wpisuje - nie dotyczy. UWAGA! Złożenie oferty na dwie części, spowoduje jej odrzucenie w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia (ul. Długosza 24/18, ul. Krasińskiego 34/5, ul. Szczecińska 23a/3; al. Wyzwolenia 80/10) - 588,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt osiem złotych), 2) dla Części II zamówienia (al. Wyzwolenia 113/4, ul. Zakopiańska 5/37, ul. Kolumba 6a/4) - 368,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt osiem złotych), 3) dla Części III zamówienia (al. Piłsudskiego 19/13) - 921,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia jeden złotych), w terminie do dnia 09.04.2013 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu jednego lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20,00 zł na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.