To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Opole: Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 439520 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425304 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynku Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu ul. Głogowska 27, 45-315 Opole. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny wyposażenia meblowego załącznik nr 1a do SIWZ oraz kosztorys z wykazem mebli i wyposażenia załącznik nr 1b do SIWZ 3 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39111100-4Siedziska obrotowe 39112000-0Krzesła 39121200-8Stoły 39121100-7 Biurka 39132100-7 Szafy na akta 39141300-5 Szafy 39131000-9 Regały biurowe 39130000-2Meble biurowe 39113100-8 Fotele 39151000-5 Meble różne 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39143121-0 Garderoby 39136000-4 Wieszaki na odzież 4 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - próbek materiałowych wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł - kart katalogowych, prospektów lub folderów: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł - wszystkich niezbędnych i wymaganych atestów (łącznie z atestami potwierdzającymi klasę higieniczności płyty użytej do produkcji mebli). - kosztorysu z wykazem mebli i wyposażenia sporządzony według załącznik nr 1b do SIWZ z wypełnieniem rubryki Producent, cen netto, wartości netto, razem wartości netto i brutto. 5 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) dostawa mebli łącznie z wniesieniem oraz montażem mebli; b) wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania mebli do eksploatacji. c) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 1,5 cm od wszystkich podanych w Opisie Technicznym Wyposażenia Meblowego wymiarów zewnętrznych mebli / zestawów meblowych (tolerancja nie dotyczy elementów konstrukcyjnych i grubości płyty). d) Zamawiający potwierdzi Wykonawcy wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. e) W przypadku, gdy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności tzn.: należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.13.10.00-9, 39.11.31.00-8, 39.15.10.00-5, 39.14.31.10-0, 39.14.31.21-0, 39.13.60.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76035,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89259,87
Oferta z najniższą ceną: 89259,87 / Oferta z najwyższą ceną: 89259,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - kraników trójdrożnych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa pojazdu do przewozu uczniów z niepełnosprawnościami.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-1 na terenie miasta Opola
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby oraz w budynku Archiwum Zakładowego Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6
- Materiały jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202""
- "Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku"
- Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka oraz mikromierza talerzykowego
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.