Ogłoszenie z dnia 2006-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek, instytucji i obiektów wojskowych zlokalizowanych na terenie działania RZI Szczecin w okresie od 01.04.2006 do 31.03.2009 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Szczecin, do kontaktów: mgr inż. Jan Maszorek, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, tel. +48 91 4452026, fax +48 91 4452024, 4452029, e-mail: przetargi@rzi.szczecin.pl, www.rzi.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek, instytucji i obiektów wojskowych zlokalizowanych na terenie działania RZI Szczecin w okresie od 01.04.2006 do 31.03.2009 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówieniem jest usługa polegająca na wywozie nieczystości stałych i płynnych z terenu działania RZI Szczecin tj. rejonu województwa zachodniopomorskiego i części województwa wielkopolskiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szczecin, Szczecin-Podjuchy, Stargard Szczeciński, Witkowo, Choszczno, Drawno, Cybowo, Świnoujście, Kołobrzeg, Trzebiatów, Mrzeżyno, Dziwnów, Gryfice, Pruszcz, Koszalin, Dąbki, Darżewo, Darłowo, Łazy, Gąski, Wałcz, Szczecinek, Złocieniec-Budowo, Świdwin, Nadarzyce, Mirosławiec. Kod NUTS: PL421. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w PLN równowartość kwoty 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych tj. są wpisani do właściwego rejestru KRS lub do ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS oraz spełniają warunki art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług jak określone w tym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości terminu wykonania oraz załączenia dokumentów podpsanych przez zamawiającego potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie wywozu nieczystości stałych i płynnych w ilościach minimum jak okreslone w załącznikach 1/I-1/VI w skali miesiąca przez okres minimum 6 miesięcy z podaniem ilości i terminów realizacji potwierdzonych przez zamawiającego na rzecz którego wykonywano usługę oraz potwierdzenia, że usługa została wykonana należycie. Wymagane są dokumenty (dokument) zawierające dane sumarycznie potwierdzające ilość wynikającą z oferty tj. minimum takie ilości jak wynikają z sumy części, na którą jest składana oferta pomnożone przez 6 (ilości miesięczne pomnożone przez 6 miesięcy). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/UE/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.03.2006, cena - 12 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie RZI Szczecin. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 11:00, siedziba Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin ul. Narutowicza 17B (sala nr 3).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon I obejmujący: Szczecin, Szczecin-Pojduchy, Stargard Szczeciński, Witkowo. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Szczecin, Szczecin-Pojduchy, Stargard Szczeciński, Witkowo 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon 2 obejmujący: Choszczno, Drawno, Cybowo. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Choszczno, Drawno, Cybowo 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon 3 obejmujący: Świnoujście. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Świnoujście 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon 4 obejmujący: Kołobrzeg, Trzebiatów, Mrzeżyno, Dziwnów, Gryfice, Pruszcz. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Kołobrzeg, Trzebiatów, Mrzeżyno, Dziwnów, Gryfice, Pruszcz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon 5 obejmujący: Koszalin, Dąbki, Darżewo, Darłowo, Łazy, Gąski. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Koszalin, Dąbki, Darżewo, Darłowo, Łazy, Gąski 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94. 2) Krótki opis: Rejon 6 obejmujący: Wałcz, Szczecinek, Złocieniec-Budowo, Świdwin, Nadarzyce, Mirosławiec. 3) Zakres lub wartość: wywóz nieczystości stałych i płynnych z rejonu działania RZI Szczecin obejmującego: Wałcz, Szczecinek, Złocieniec-Budowo, Świdwin, Nadarzyce, Mirosławiec 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.