To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Olsztyn: Dostawa elementów systemu mikroskopowego do selekcji, mikromanipulacji i analizy zarodków II
Numer ogłoszenia: 439738 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374752 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów systemu mikroskopowego do selekcji, mikromanipulacji i analizy zarodków II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 39 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą stosuje się przepisy ustawy - Kodeks cywilny. Postępowanie jest udzielane w częściach, których całkowita wartość wg szacunkowego planu na rok 2013 przekracza 14 tyś euro. 1. Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę elementów systemu mikroskopowego do selekcji, mikromanipulacji i analizy zarodka, zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do siwz (wymagania minimalne). 2. Zamówienie podzielono na trzy Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną Część. a) Część 1 - Zestaw do wyciągania kapilar szklanych i ich dalszej obróbki (szlifowanie i przyginanie) Programowana automatyczna wyciągarka do kapilar szklanych wyposażona w napęd pneumatyczny z możliwością wykonywania automatycznych obrotów obrabianego materiału i optyczny cyfrowy pomiar długości - 1 kpl. b) Część 2 - Wirówka próżniowa z pułapką mrożącą - 1 szt. c) Część 3 - Ultrasonograf z wyposażeniem do badania skuteczności zapłodnienia i implantacji zarodków - 1 szt. 3. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (graniczne warunki techniczno - eksploatacyjne) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów systemu do siedziby Zamawiającego, tj. 10-234 Olsztyn, ul. Bydgoska 7, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca, może zaoferować elementy systemu o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w załączonych do oferty materiałach producenta. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia, a także instalacji i uruchomienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca w cenie oferty przeszkoli pracowników Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego) z użytkowania elementów systemu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (bezpośrednio po instalacji poszczególnych elementów). W szkoleniu weźmie udział 3 pracowników Zamawiającego w przypadku elementów systemu wskazanych części 1 i 3 oraz jeden pracownik Zamawiającego w zakresie obsługi elementów systemu wymienionych w części 2. 3. W przypadku elementu systemu wyodrębnionych w części 1 pkt. 1 po 2 latach od dnia instalacji tego elementu, Wykonawca przeprowadzi dodatkowe szkolenie dla 3 pracowników Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego). Dokładny termin zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym. 4. Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, fabrycznie nowym, wolnym od wad materiałowych i prawnych. 5. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające jego montaż, uruchomienie i bezawaryjną pracę. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami jego producentów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. 9. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim i/lub angielskim. 10. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego elementy systemu powinny być gotowe do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych części i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy, konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 11. Wymagana gwarancja - 24 miesiące na każde z wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ elementów systemu, za wyjątkiem Ultrasonografu z wyposażeniem do badania skuteczności zapłodnienia i implantacji zarodków (część 3) na który Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji. 12. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy, autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego elementu systemu Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego elementu systemu lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela. 13. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis przedmiotu zamówienia wraz z osprzętem. 14. W przypadku wymiany uszkodzonego elementu przedmiotu zamówienia obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu wynikające ze złożonej oferty. 14. Transport przedmiotu zamówienia do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonych elementów systemu. 16. Dostarczone elementy systemu muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (230 V;50 Hz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zestaw do wyciągania kapilar szklanych i ich dalszej obróbki (polerowanie i przyginanie) Programowana automatyczna wyciągarka do kapilar szklanych wyposażona w napęd pneumatyczny z możliwością wykonywania automatycznych obrotów obrabianego materiału i optyczny cyfrowy pomiar długości - 1 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasza Kamińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą TK Biotech, ul. Królewicza Jakuba 40, 02-956 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84794,60
Oferta z najniższą ceną: 84794,60 / Oferta z najwyższą ceną: 84794,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ultrasonograf z wyposażeniem do badania skuteczności zapłodnienia i implantacji zarodków - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polrentgen Sp. z o.o., ul. Skarbka z Gór 67/16, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56499,97
Oferta z najniższą ceną: 56499,97 / Oferta z najwyższą ceną: 56499,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn: "Utworzenie interdyscyplinarnego laboratorium (bio)gospodarki cyrkulacyjnej w budynku UWM w Olsztynie przy Pl. Łódzkim 3"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 512 w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Nowowiejskiego i Żeromskiego w Bartoszycach
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
- OBO 2025: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Jeziołowicza
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.