To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Ustrzyki Dolne: ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 439864 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388412 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników SP ZOZ przez okres 24 m-cy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pakiety: - PAKIET NR 1 - Odzież dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego. - PAKIET NR 1A - Obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego. - PAKIET NR 2 - Odzież ochronna medyczna - PAKIET NR 3 - Obuwie ochronne medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 4. Odzież oraz obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209, poz. 1382) oraz wszystkimi wymaganymi w tym zakresie normami. 5. Odzież oraz obuwie dla białego personelu musi spełniać Polskie i Europejskie normy oraz posiadać deklarację zgodności CE. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania następujących warunków gwarancji jakości: a) Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru; b) W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież czy obuwie na nową, wolna od wad; c) Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy. 7. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 8. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarcza przedmiot zamówienia do Zamawiającego w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia faksem. 9. Wymaga się stałości cen jednostkowych netto przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w czasie realizacji umowy zaoferowanej ceny jednostkowej netto w okresie jej stałości, ale tylko na niższą niż zaoferowana. Okres stałości cen nie dotyczy podatku VAT, który może się zmieniać automatycznie bez aneksu do umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tej sprawie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości przedmiotu zamówienia niż podane w formularzu cenowym w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W przypadku zakupu mniejszej ilości Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Rozpoczynając przetarg, Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odzież dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU AKATEX ANDRZEJ KOZŁOWSKI, ul. Wypoczynkowa 40, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52819,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29073,18
Oferta z najniższą ceną: 26130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29073,18
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1a - Obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX-EL Henryk Maciak, ul. Bursaki 6a, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7435,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Odzież ochronna medyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU SPECJAŁ SP. Z O.O., ul. B. Żeleńskiego 5, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21568,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8740,00
Oferta z najniższą ceną: 8740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12860,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obuwie ochronne medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KRYSTOSIK-BRUDZ "MEDIBUT"ZAKŁAD PRODUKCYJNY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KRYSTOSIK-BRUDZ "MEDIBUT"ZAKŁAD PRODUKCYJNY S.C.
- MEDIBUT Zakład Produkcyjny, ul. Dąbrowskiego 45, 93-177 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8037,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6123,00
Oferta z najniższą ceną: 5040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6123,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej dla działalności gastronomicznej Akademii Wojsk
- Dostawa odzieży i obuwia do pracy w terenie dla pracowników PIG-PIB
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego i odzieży roboczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części + OPCJA.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.