Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Wrocław: Remont elewacji Sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego
Nr 1 przy ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu (Zespół Szkół Nr 10)
Numer ogłoszenia: 43988 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji Sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego Nr 1 przy ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu (Zespół Szkół Nr 10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont odtworzeniowy elewacji budynku sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego Nr I (ZS Nr 10) Nr 10 przy ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a/ Skucie i usunięcie tynku, b/.Renowacja i uzupełnienie krat historycznych, c/ Renowacja historycznych lamp, d/ Demontaż stalowych elementów występujących na ścianach zewnętrznych, e/ Wymiana rur spustowych, f/ Wymiana pionów instalacji odgromowej, g/ Ułożenie istniejących przewodów na ścianach zewnętrznych w wykonanych bruzdach, h/ Wykonanie i montaż konstrukcji wsporczej dla zewnętrznej lampy oświetlającej herb znajdujący się na elewacji od strony ulicy Poniatowskiego, i/ Montaż zewnętrznej oprawy oświetleniowej oświetlającej herb, j/ Wykonanie renowacji i podwyższenie balustrady zabezpieczającej zejście do piwnic oraz wykonanie bramki zamykającej zejście, k/ Renowacja schodów zewnętrznych - zejście do piwnicy- stopnie i ściany z cegły klinkierowej, l/ Wykonanie pełnej renowacji krat studzienek piwnicznych, ł/ Wykonanie renowacji drzwi zewnętrznych drewnianych od strony ul. Poniatowskiego oraz od strony dziedzińca. m/ Oczyszczenie i wykonanie renowacji oraz uzupełnienie brakujących elementów z piaskowca, n/ Przygotowanie ściany szczytowej -na granicy działki z budynkiem przy ul. Poniatowskiego 7- do wykonania docieplenia: skucie odparzonych tynków, demontaż kratek i przewodów oraz elementów stalowych, zdjęcie opierzenia ze ściany attykowej o/ Wykonanie systemowej warstwy dociepleniowej ściany szczytowej, p/ Wyrównanie powierzchni ścian zewnętrznych, r/ Renowacja balustrady pochylni dla niepełnosprawnych, s/ Wykonanie cokołu z elementów piaskowca w partii cokołowej ściany od strony dziedzińca - wzdłuż pochylni biegnącej przy ścianie zewnętrznej, t/ Skucie płytek klinkierowych ze ścian pochylni dla niepełnosprawnych, w/Wykonanie renowacji drewnianych elementów podbitki dobudowanej strefie wejścia do budynku od strony dziedzińca: przeszlifowanie, odpylenie , zagruntowanie i malowanie ( zgodnie z kolorystyką i opisem na rys.), v/ Wykonanie wyprawy betonowej zatartej na ostro na ścianach pochylni dla niepełnosprawnych, x/ Przygotowanie do malowania i malowanie słupów w strefie wejścia, y/Gruntowanie i malowanie ścian budynku sali gimnastycznej, Zabezpieczenie ścian środkiem antygraffiti - zgodnie z oznaczeniem na rysunkach z/ Wykonanie i zamontowanie banera na szyldy reklamowe przy drzwiach zewnętrznych od strony dziedzińca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.10.00 - Dekorowanie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.500,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. b) branżowym kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 zł. 4) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 5) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 i 5-9 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2. Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 5. Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 6. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 8. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót 11. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 pokój nr 326
50-032 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 pokój nr 303 50-032 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.