eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach w okresie 48 miesięcy prace związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu techniczneg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Police: Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach w okresie 48 miesięcy prace związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i sporządzanie protokołów.
Numer ogłoszenia: 44000 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach w okresie 48 miesięcy prace związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i sporządzanie protokołów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach: prace związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i sporządzanie protokołów w okresie 48 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; c) zatrudniający pracowników posiadających kwalifikacje mistrza kominiarskiego ; d) którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia, potwierdzone referencją. Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2 Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach - prace związane z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i sporządzanie protokołów : 1.Dowód wniesienia wadium ; 2.Oferta - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 6 ; 3.Kosztorys ofertowy - sporządzony na druku - zał. nr 3 ; 4.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ; 5.Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne) ; 6.Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 8.Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 5 ; 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) usług kominiarskich (minimum 1 zamawiający) - wg zał. nr 8 ; 11.Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 8 (minimum 1 referencja) ; 12.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg zał. nr 7, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień, świadectw lub dyplomów zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą wykonywać usługi i którzy będą nadzorować wykonanie usług z ramienia wykonawcy, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu ; 13.Wykaz i charakterystyka sprzętu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wymagane posiadanie lub możliwość dysponowania sprzętem: czujnik czadu, drabina składana) - wg zał. nr 7, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu ; 14.Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zleci wykonanie części zamówienia - wg zał. nr 9 . Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta pod rygorem nieważności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.