To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Katowice: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 440026 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370538 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego oprogramowania.
Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A: oprogramowanie popularne - 10 szt.
Nr 2) część B: system analizy obrazu - 1 szt.
Nr 3) część C: oprogramowanie Nastran (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 4) część D: oprogramowanie AcqKnowledge (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 5) część E: oprogramowanie SolidEdge (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 6) część F: pakiet AutoDesk Factory Design Suite (lub równoważne) - 1 szt.
Nr 7) część G: oprogramowanie MountainsMap Premium (lub równoważne) - 1 szt.
Oferowane oprogramowanie ma być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych.
Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
Zamawiający nie przewidywał dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany:
a) w ramach projektu UPGOW Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
b) w ramach projektu - Inżynier Materiałów - Materiał na Inżyniera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
c) w ramach Wspólnego Projektu Badawczego PSPB - 153/2010 pod tytułem Zagrożenie powodziowe na przedpolu Tatr - ze środków Polsko - Szwajcarskiego Programu Badawczego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część A: oprogramowanie popularne - 10 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cadsoft Tomasz Grzyb, ul. Bema 60, 01-244 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1364,07
Oferta z najniższą ceną: 1364,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1671,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część B: system analizy obrazu - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRECOPTIC CO. WOJCIECHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRECOPTIC CO. WOJCIECHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Precoptic Co. Wojciechowscy Spółka Jawna, ul. Arkuszowa 60, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9689,76
Oferta z najniższą ceną: 9689,76 / Oferta z najwyższą ceną: 9689,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część C: oprogramowanie Nastran (lub równoważne) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Femdesign Stępień Piotr, ul. Legionów 122D. lok. 404, 26-110 Skarżysko - Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9815,40
Oferta z najniższą ceną: 9815,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9975,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część D: oprogramowanie AcqKnowledge (lub równoważne) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELO SERWIS, ul. Sotta K. Sokoła 7/2A, 02-790 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7503,00
Oferta z najniższą ceną: 7503,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7503,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: część E: oprogramowanie SolidEdge (lub równoważne) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Synergize Sp. zo. o., ul. Trombity 24L, 02-850 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8204,10
Oferta z najniższą ceną: 8204,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8204,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: część F: pakiet AutoDesk Factory Design Suite (lub równoważne) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cadsoft Tomasz Grzyb, ul. Bema 60, 01-244 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27982,50
Oferta z najniższą ceną: 27982,50 / Oferta z najwyższą ceną: 27982,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: część G: oprogramowanie MountainsMap Premium (lub równoważne) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
- Firma Inżyniersko-Handlowa CONBEST Sp. zo. o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70448,32
Oferta z najniższą ceną: 70448,32 / Oferta z najwyższą ceną: 70448,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach".
- Dostawa leków Zad. 1 - Zad. 6.
- USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
- "Odnowienie boiska przy szkole na ul. Deszczowej 14 w ramach Budżetu Obywatelskiego".
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Odnowienie wsparcia producenta dla oprogramowania firmy Manage Engine
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzebę realizacji projektu " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.