To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Suwałki: Dostawa pomocy dydaktycznych do Specjalnego Ośrodka
Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły
Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w ramach projektu pn.
Zainwestuj w zawodówkę
Numer ogłoszenia: 44002 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275653 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w ramach projektu pn. Zainwestuj w zawodówkę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w ramach projektu pn. Zainwestuj w zawodówkę ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki cena jednostkowa pomocy dydaktycznych musi być niższa niż kwota 350,00 złotych brutto. Ww. zapisy nie dotyczą pozycji oznaczonych gwiazdka. 5.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 6.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach, ul. Przytorowa 8. Całość umów zawartych w poszczególnych częściach zrealizowana zostanie w jednej dostawie. Dostawa nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty 9.Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 44.51.00.00 - Narzędzia 43.13.23.00 - Wiertła 43.13.21.00 - Maszyny do wierceń 43.41.40.00 - Szlifierki 42.64.10.00 - Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła 24.91.00.00 - Kleje 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.14.20.00 - Okulary ochronne 14.82.00.00 - Szkło 44.92.11.00 - Gips .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych - Witraż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTS & HOBBY CENTRUM STEFAN PIEKUTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ARTS & HOBBY CENTRUM STEFAN PIEKUTOWSKI
- ARTS & HOBBY CENTRUM Stefan Piekutowski, ul. Broniewskiego 23/1, 01-780 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19811,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29443,58
Oferta z najniższą ceną: 29443,58 / Oferta z najwyższą ceną: 40334,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych - Zajęcia z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHAJ PLUS Sp. z o.o., ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1039,19
Oferta z najniższą ceną: 1039,19 / Oferta z najwyższą ceną: 5116,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych- Wytwarzanie przedmiotów dekoracyjnych i pamiątkarskich - filc
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnie KRUK Krzysztof Filipowicz, ul. Noniewicza 85 C, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5802,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6868,94
Oferta z najniższą ceną: 6868,94 / Oferta z najwyższą ceną: 19499,19
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych - Warsztaty kreatywności i przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHAJ PLUS Sp. z o.o., ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 339,80
Oferta z najniższą ceną: 297,05 / Oferta z najwyższą ceną: 694,64
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzęt komputerowy i RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COM Michał Karczewski, ul. Rembielińska 3/8, 03-343 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10304,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12761,04
Oferta z najniższą ceną: 12761,04 / Oferta z najwyższą ceną: 21254,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Budowa w systemie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Przedszkola w Krakowie przy ul. Prokocimskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.