To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Obryte: Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem
Numer ogłoszenia: 440070 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426952 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem. 2. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania. 3. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu. 4. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 5. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie - dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 7.30. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek. 6. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia. 7. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni. 8. Zapłata za dostarczone zamówienie będzie następować w okresach dwutygodniowych w ciągu 7 dni po złożeniu faktury podpisanej przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych do Zamawiającego. 9. Faktury wystawiane będą na Zespół Placówek Oświatowych w Obrytem. 10. Zamawiający w trosce o terminowe dostarczenie artykułów, żąda aby odległość siedziby Zamawiającego (w tym przypadku Zespołu Placówek Oświatowych) była oddalona od siedziby Wykonawcy nie więcej niż o 35 km. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert materiałowo równoważnych. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. zaoferowane artykuły będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż wskazane przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00 - Obuwie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pawilon Handlowo- Usługowy Salwin Bożena
jakie przetargi wygrała firma
Pawilon Handlowo- Usługowy Salwin Bożena
- Pawilon Handlowo - Usługowy, Salwin Bożena,, Obryte, 07-215 Obryte, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124623,33
Oferta z najniższą ceną: 124623,33 / Oferta z najwyższą ceną: 143231,02
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Brzózka w roku 2025
- Dostawa odzieży BHP oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.