Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Piła: wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile
Numer ogłoszenia: 44009 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Al. Powstańców Wlkp. 164, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3514777, fax 067 3514804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzgm.pila. nz@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z parapetami wewnętrznymi i nawiewnikami w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile, zgodnie z kosztorysem i wykazem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować okres związania z ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art.45 ust. 6 Pzp. Przy czym wadium wnoszone w pieniądzu powinno być przelane na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. nr 10 1320 1351 2211 3979 2000 0003 z adnotacją: wadium - wymiana stolarki okiennej - nr sprawy 2/PN/2008. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium przekazując dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi spełniać następujące warunki:a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 zamówienia podobnego do przedmiotu niniejszego postępowania, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podst. załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w Wykonawca warunki spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwirdzenia spełniania wymagań określonych w niniejszej specyfikacji zgodnie z art. 22 i 24 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz.U. nr 87 poz. 605) składa w formie oryginałów albo kserokopii ( czytelnych) poświadczeń za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( na każdej stronie) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przenależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji pkt 2 a-b, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu od udziału w postępowaniu mogą złożyć samodzielnie wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji) lub może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt a,b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa pkt VI a,b zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą być wystawione w terminach ważności dokumentów określonych odpowiednio w pkt VI a-b. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane wyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Al. Powstańców Wielkopolskich 164, 64-920 Piła pok. nr 15 lub www.bip.um.pila.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Al. Powstańców Wielkopolskich 164, 64-920 Piła, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Bezpieczny sprzęt medyczny do przygotowywania i podawania farmaceutyków
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem dla wozu bojowego Straży Pożarnej w Stodołach
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Łączności im. Mikołaja Kopernika przy ul. Przełajowa 4 w Poznaniu.
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
- Remont łaźni w kompleksie 789 w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- "MODERNIZACJA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W ZŁOTOWIE - REMONT PODŁÓG NA PARTERZE"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.