Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Grodzisk Mazowiecki: Usługa bezpośredniej obsługi recepcji oraz obsługi stacji monitorowania w latach 2010-2011
Numer ogłoszenia: 440102 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Spółdzielcza 9, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 734 79 00, faks 02 734 79 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bezpośredniej obsługi recepcji oraz obsługi stacji monitorowania w latach 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa bezpośredniej obsługi recepcji oraz obsługi stacji monitorowania, a w szczególności: a. Stała obserwacja obrazu na monitorach przesyłanego z kamer monitoringu b. stałe dysponowanie przyciskiem antynapadowym powiadamiającym grupę interwencyjną ochrony doraźnej w przypadku: - napadu rabunkowego - włamania i kradzieży - wandalizmu i chuligaństwa - ekscesów ze strony osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków zmieniających nastrój c. dozór centralki p.poż. d. natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb w przypadku: - pożaru - zalania wodą - awarii elektrycznej e. sprawdzanie prawidłowego zamknięcia i zabezpieczenia poszczególnych sektorów i pomieszczeń przez użytkowników po ich opuszczeniu, f. prowadzenie systematycznych obchodów wewnętrznych budynku g. wydawanie kluczy osobom upoważnionym do pomieszczeń Ośrodek Kultury h. udzielanie informacji interesantom i gościom i kierowaniu ich do odpowiednich pomieszczeń/osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164688 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Taranis Sp z o.o., Rydygiera nr 8, bud. J. pok. 4, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 164688
- Oferta z najniższą ceną: - oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.