Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Opoczno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie:
Numer ogłoszenia: 44018 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie: Zadanie 1: Aparat do elektrochirurgii ( 1 szt. ), autoklaw (1 szt.), lampy bakteriobójcze ( 2 szt.), lampy statywowej 1-ogniskowej (1 szt.) dla Poradni K Zadanie 2: Środki ochrony radiologicznej dla pacjentów i pracowników Pracowni RTG Zadanie 3: Materace przeciwodleżynowe (szt. 2) na Oddział Wewnętrzny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie: Zadanie 1: Aparat do elektrochirurgii ( 1 szt. ), autoklaw (1 szt.), lampy bakteriobójcze ( 2 szt.), lampy statywowej 1-ogniskowej (1 szt.) dla Poradni K Zadanie 2: Środki ochrony radiologicznej dla pacjentów i pracowników Pracowni RTG Zadanie 3: Materace przeciwodleżynowe (szt. 2) na Oddział Wewnętrzny Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej e) wyrażają zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoża stosowne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale 3 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionym wraz z ofertą oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp i dokumentach, o których mowa w rozdziale 3 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia ( zgodnie z oświadczeniem załączonym do SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik 2 )
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany z spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia ( zgodnie z oświadczeniem załączonym do SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik 2 )
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia ( zgodnie z oświadczeniem załączonym do SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik 2 )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek bycia w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie zamówienia ( zgodnie z oświadczeniem załączonym do SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik 2 )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz asortymentowy z określonymi parametrami (Zał. nr 4) Oświadczenie, że oferent przedłoży na każde żądanie i w każdym terminie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały posiadają dopuszczenie do obrotu wymagane prawem: a) deklaracje zgodności CE producenta b) certyfikaty c) wpis/zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Prospekty, opisy techniczne potwierdzające zgodność oferowanego urządzenia z wymaganiami SIWZ Parafowany wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno,
ul. Partyzantów 30,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat, nie później niż do dnia 01.03.2010r., do godz. 12.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Aparat do elektrochirurgii ( 1 szt. ), autoklaw (1 szt.), lampy bakteriobójcze ( 2 szt.), lampy statywowej 1-ogniskowej (1 szt.) dla Poradni K.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Środki ochrony radiologicznej dla pacjentów i pracowników Pracowni RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Materace przeciwodleżynowe (szt. 2) na Oddział Wewnętrzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych MGOPS w Opocznie 2024.
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Dostawa oleju napędowego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.