eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawy leków (nr sprawy 107/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Lublin: Dostawy leków (nr sprawy 107/09)
Numer ogłoszenia: 440264 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Chodźki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków (nr sprawy 107/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Worki ADO, Tamiflu, perfalgan, cymevene, tetraspan, leki różne, calcium.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 212 (Dyspozytornia).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki ADO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki Ado 5 lit i 2 lit.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tamiflu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tamiflu 75mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tamiflu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tamiflu 30mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tamiflu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tamiflu 45 mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tamiflu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tamiflu 12 mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Perfalgan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Perfalgan 0,5 g i 1g.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cymevene.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cymevene 500g.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tetraspen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tetraspen 500ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Calcium i Nutridrinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Calcium i Nutridrinki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.