eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśAdaptacja akustyczna sali gimnastycznej przy gimnazjum w Białym Kościele

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Wielka Wieś: Adaptacja akustyczna sali gimnastycznej przy gimnazjum w Białym Kościele
Numer ogłoszenia: 440312 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja akustyczna sali gimnastycznej przy gimnazjum w Białym Kościele.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja akustyczna istniejącej Sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Białym Kościele. Istniejąca sala gimnastyczna jest budynkiem wzniesionym w 2007 roku w technologii tradycyjnej w konstrukcji słupowo murowej z dwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej z wiązarami z drewna klejonego. Wymiary zewnętrzne obiektu to 36,68m x 18,78 m x 14,39 m. Powierzchnia do zaadaptowania to 704,63 m2. Sala jest połączona otwartą antresolą z pozostałą częścią obiektu. Sala posiada posadzkę sportową z wykładziny z tworzywa sztucznego natomiast ściany i słupy są tynkowane i malowane. Więźba dachu jest wyeksponowana a wewnętrzne połacie dachu wykończone są blachą trapezową w białym kolorze. W ścianie zewnętrznej zlokalizowane są okna o sumarycznej wysokości 4,80 m. W jednym narożu Sali zabudowano na całej wysokości ścianę wspinaczkową. 2.W Sali prowadzone są zajęcia sportowe, dydaktyczne oraz imprezy artystyczne a także oficjalne spotkania i uroczystości w których uczestniczy do 300 osób. Dla potrzeb nagłośnienia imprez zamontowano system nagłośnieniowy składający się z siedmiu kolumn 300 W mocowanych do słupów, miksera i odtwarzacza multimedialnego, jednakże nagłośnienie to nie spełnia właściwego wskaźnika zrozumiałości mowy i właściwego odbioru muzyki. 3.Zadanie obejmuje wykonanie adaptacji akustycznej Sali gimnastycznej umożliwiającej poprawne akustyczne warunki funkcjonowania obiektu a mianowicie: - dobrą słyszalność i zrozumiałość mowy oraz muzyki i wszelkich zjawisk dźwiękowych, a także obniżenie poziomu hałasu generowanego przez widzów podczas imprez masowych i występów artystycznych. - dobrą słyszalność i zrozumiałość mowy speakera oraz osób prowadzących - sędziów i trenerów oraz obniżenie poziomu hałasu generowanego przez ćwiczących i widzów podczas zawodów i ćwiczeń sportowych. 4.Powyższe zadanie ma być zrealizowane przy spełnieniu następujących założeń: - należy zachować przestrzenno-architektoniczny wyraz Sali wraz z wyeksponowaną więźbą dachową. - należy wykorzystać istniejący system nagłośnienia - należy przy montażu jakichkolwiek elementów wygłuszających uwzględnić nośność istniejącej konstrukcji, wymogi przeciwpożarowe, San-epid oraz BHP. Należy uwzględnić, że w sali sportowej wszystkie elementy są narażone na dynamiczne uderzenia piłkami lub innymi przyrządami sportowymi. 5.Jako materiał do wykonania adaptacji akustycznej zamawiający sugeruje zabudowanie na suficie paneli akustycznych pochłaniających hałas oraz w odpowiedniej klasie pochłanialności akustycznej np. Firmy APAMA acoustic projekt - panel PS3 BASO Professional Pro 500 x 500 x 30 mm w kolorze białym, bądź innej firmy o parametrach technicznych i akustycznych nie niższych niż sugerowany panel. Sposób montażu paneli każdorazowo według instrukcji podanej przez Producenta. I tak np. w przypadku zastosowania paneli PS3 BASO Professional Pro przy pomocy kleju APASPRAY 200 lub Bonikol T-701.Dopuszcza się inny sposób montażu jednak należy bezwzględnie skonsultować to z Producentem i uzyskać jego aprobatę. W przypadku zastosowania paneli innego Producenta według wytycznych montażu tego producenta. Każdy inny sposób montażu należy bezwzględnie skonsultować z producentem paneli. Zamontowane panele akustyczne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. Na zamontowane panele wykonawca winien przedstawić wszystkie atesty (m.inn. o trudnopalności materiału i niekapliwości) 6.Sala gimnastyczna przy Gimnazjum w Białym Kościele jak wcześniej opisano posiada duże gładkie ściany, duży rozmiar sali, wysoki sufit, duże okna powodujące długi czas pogłosu. Obecny czas pogłosu dla tej sali przekracza czas ponad 2,5 sekundy dla częstotliwości 4 kHz. Dla niskich częstotliwości przekracza on wartość kliku sekund i jest zdecydowanie za długi. Należy bezwzględnie skrócić czas pogłosu do wartości 0,70plus, minus 0,3 s dla częstotliwości 4 kHz oraz tak aby maksymalny czas pogłosu nie przekraczał 2,5 plus minus 0,3 s. Zalecany materiał do wykonania adaptacji akustycznej powinien posiadać dobry współczynnik pochłaniania dźwięku w szerokim paśmie częstotliwości przy nie dużej grubości i wadze aby nie obciążać mocno konstrukcji sufitu hali. 7.Sprzęt. Wykonawca jest zobowiązany do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych prac. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania prac ma być utrzymywany w dobrym stanie i stałej gotowości do pracy. Sprzęt użytkowany do pracy musi być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające dopuszczenie sprzętu do użytkowania w przypadkach, gdy jest to wymagane przepisami. 8.Transport Wykonawca zobowiązany jest do właściwego transportu i przechowywania materiałów akustycznych w taki sposób że nie spowoduje to pogorszenia ich właściwości. 9.Zalecenia akustyczne. Wykonawca winien zapewnić: - wykonanie badań akustycznych istniejącego obiektu, pomiar pogłosu i innych danych akustycznych zarówno w czasie użytkowania sali bez nagłośnienia, jak i w trakcie działającego nagłośnienia - wykonanie wszystkich prac związanych z adaptacją akustyczną oraz prac towarzyszących, takich jak demontaż i ponowny montaż istniejącego wyposażenia sali, naprawa uszkodzonych w trakcie prac elementów, malowanie powierzchni elementów akustycznych, przeprowadzenie uruchomienia i prób funkcjonowania systemu nagłaśniającego. Po zakończeniu prac sala gimnastyczna ma być całkowicie gotowa do funkcjonowania , co ma zostać potwierdzone przeprowadzonymi po adaptacji badaniami i pomiarami akustycznymi. - wykonanie ponownych badań akustycznych po zamontowaniu wygłuszenia - po wykonaniu adaptacji akustycznej i przeprowadzeniu stosownych pomiarów, wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających uzyskany efekt w tym redukcji czasu pogłosu. 10.Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót, który jednak należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. Przedmiar ten nie może stanowić podstawy do wyceny, bowiem każdy z oferentów jest zobowiązany na podstawie swojej wiedzy opracować własny przedmiar stanowiący podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 11.W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiar robót, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. 12.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 13.Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego: - realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez wykonawcę. - prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.22.10 - Wykładanie ścian .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty polegające na wykonaniu adaptacji akustycznej pomieszczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: -wystąpienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych umową. .Termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty odpowiednio o czas: - niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych umową. Zmiana terminów, o których mowa w ust. 4 i 5, powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmian wynagrodzenia: Wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z tytułu: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT - wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania - odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za niemożliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obslugi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.