Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Kielce: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznej w Kielcach w podziale na zadania - L.dz.26-ZP/03/09
Numer ogłoszenia: 44037 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej , ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, faks 041 3451847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wszon.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznej w Kielcach w podziale na zadania - L.dz.26-ZP/03/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Artykuły suche i inne; Zadanie nr 2 - Pieczywo; Zadanie nr 3 - Ryby; Zadanie nr 4 - Warzywa i owoce; Zadanie nr 5 - Makaron; Zadanie nr 6 - Jaja; Zadanie nr 7 - Mrożonki; Zakres zamówienia określony szczegółowo w załączniku od nr 1 do nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.81.15.00 - Pieczywo gotowe 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 31.42.50.0 - Jaja 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na zasadzie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: A) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termin składania ofert. Na dowód prowadzenia działalności rolniczej należy przedłożyć w przypadku rolników zamiast ww. dokumentów zaświadczenia z Urzędu Gminy, potwierdzające że prowadzą gospodarstwo rolne (dotyczy zadania nr 4 - warzywa i owoce oraz zadania nr 6 - jaja). B) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. D) Oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 10 do SIWZ (Wykonawca nie wypełnia w przypadku gdy nie zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom). E) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile to nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wszon.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej pokój nr 58 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Artykuły suche i inne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka pszenna, kasza, płatki owsiane, ryż, sól, cukier, olej, koncentrat pomidorowy, groszek konserwowy, dżem, musztarda, fasola, chrzan, groch, kisiel, kawa zbożowa, kechup, mąka ziemniaczana, wafle luzem, herbatniki i inne. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Pieczywo..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb, bułka wrocławska, chleb graham, bułka tarta, sucharki, chleb słonecznikowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Ryby..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płaty śledziowe, makrela wędzona, filet mrożony z mintaja 30% glazury, filet mrożony z morszczuka bez glazury, filet mrożony z mintaja bez glazury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Warzywa i owoce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki, cebula, jagłka, kapusta biała, kapusta czerwona, kapusta kiszona, marchew, pietruszka korzeń, por, seler, ziemniaki, ogórki kiszone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Makaron..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makaron nitki, makaron wstążki, makaron kółka, makaron świderki, makaron muszelki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Jaja..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze gat. I, jaja kurze gat II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Mrożonki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka kompotowa, truskawki, porzeczka czarna, wiśnia, aronia, brukselka, fasola szparagowa, kalafior, szpinak, pyzy ziemniaczane z mięsem i kapustą, paprykarz warzywny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.